"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 4. mai 2010

Nye kjøkkenhyller

♥♥
Først så må jeg bare si takk for alle de utrolige koslige kommentarene jeg har fått i det siste. Jeg er kanskje ikke så flink til å si ifra, men det varmer skikkelig!! Ser på meg selv som ganske ny her i bloggverden og da er det godt med noen gode ord. Takk! ♥♥


Så nå skal dere få se de nye kjøkkenhyllene mine. Hylleknektene er fra Creme.no og ellers er det litt pynt fra rundt omkring i huset. Fargen på veggen er "Letthet".

Her kommer bilderaset.











(ble ikke de nøklene søte på det apotekerglasset?! Det synes jeg!)

Hele kjøkkenet er fortsatt ikke ferdig (mangler en kjøkkenbenk, 2 stoler og et lite rundt bord) så dere må vente enda litt til på før/etter innlegget. Ok?

Håper alle har hatt en fin dag, her har det regna/snødd og vært skikkelig guffent. *Ser ut vinduet* Nei, vent litt. Nå kom sola frem... bedre sent enn aldri!♥♥


Stor klem fra Madelén

12 koselige kommentarer:

trine sa...

Åh sååå flott det ble.Helt utrolig hva maling og diverse gjennstander utretter!

Jeg likte den nøkkelen spesielt godt.
Klar jeg og alle andre som følger deg venter-riktignok i spenning og utålmodihet:=)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Wow! Kjempefine hyller! Eg elsker åpne kjøkkenhyller (men det visste du jo ;) Hylleknektane dine var skikkeleg lekre! Nøklane likeså!
Blondane på hylleplatene likte eg supergodt!:)
Du er flink Madelen!
Kos deg med hyllene dine:)
Klem:)

Jijji sa...

Kjempefine hyller! Likte spesielt godt hylleknektene og blondene. Lekkert!

Klem fra Jijji

Randi sa...

Fiiiiine hyller da! Og de hylleknektene er bare helt rå!!

Klem, Randi:)

sylvia sa...

hei på deg,
woow. vakre hyller,å så fint du har pyntet dem.
masse vakkert du har,
ønsker deg en god kveld,
klem fra sylvia

Christine sa...

So fint da blei! Likte kjempe godt dei blondene på hyllekanten, og dei nøklane va kjempe fine på glaset:)

koselig at du ville delta i min give away :)

Klemmer

lillelise sa...

Så koselig du har det hos deg. Flotte hyller og masse lekre detaljer
Ha en fortsatt fin kveld

Hannes favoritter sa...

Så kjempefint!

Så koselig at du ville være med på min Give Away, og at du vil følge bloggen min!

Jeg legger meg til som følger her jeg! Så titter jeg snart innom igjen!

Klem fra Hanne

Maliva`s verden sa...

Fine hyller med koselige detaljer;o) Nattaklem fra Maliva

Monica sa...

Kjempeherlige hyller! Syns hylleknektene var nydelige, og blondene er prikken over i`en!
Masse flotte detaljer!

ha en fin dag! Klem

Camilla sa...

Hei hei.

Så fint det med med kjøkkenhyllene, og utrolig lekre hylleknekter!

Vil du være så snill å sette 20.mai som dat på trekningen på giveawayen min ;)

Klem C.

Elis@beth sa...

NYYYDELIG!! Skulle ønske jeg hadde plass til hyller på kjøkkenet!!

Stor klem!

Related Posts with Thumbnails