"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 10. mai 2010

Papirklokker og loppefunn.

Har vært litt i hobbyhjørnet i dag. Fikk startet på min papirklokke-som-henger-i-sølvtråd idé som jeg fikk fra den nyeste utgaven av "Vakre hjem og interiør" (de lagde en svær veggklokke av mdf og malte den hvit, med svarte tall). Skikkelig kult tips, tenkte jeg da. Selv om jeg lager i papir og ikke tre, så føler jeg at jeg må takke dem!

Så her er de 2 første klokkene av mange:



Som lovet kommer det også noen bilder av mine loppefunn fra lørdagen. Bildene er ikke noe særlig å skryte av, men det er fordi de ble lagt direkte på plast for å bli spraylakkert så kom jeg på at jeg måtte ta noen før bilder (hehe).















Nå er nesten alle tingene ferdig sprayet. Nye bilder kommer snart.

Ha en nydelig kveld!

Klem Madelén

8 koselige kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Utruleg fine dei klokkene du har laga!:)
Gleder meg til å sjå korleis loppefunna dine blir sjåande ut etter sprayinga! Sånn vegglysestake har eg og. Spraya den grå og er kjempefornøgd!:)
Ha ein fin kveld!
Klem:)

trine sa...

Jeg blir like overrasket hver eneste gang over hvor mye artig du finner på og bare setter igang!
Bra blir det også.
Den store papir klokka med ornament på var knallfin:=)

At du har et stor hus å fylle misunner jeg deg,nesten-bra jobba!

Heims lille verdenshjørne sa...

Så mange flotte loppefunn:D Blir gøy å se resultatet:D

Ha ei kjempe fin uke:)

Silje

Randi sa...

Kjempefine klokker:)

Så mange gøye ting du kom over på loppis da, blir spennende å se resultatet av sprayinga:) Jeg har et par spraye-prosjekter jeg skulle ha tatt for meg jeg også, hvis bare døgnet hadde hatt flere timer...
Ha en super kveld:)
Klemmer

♥ Monica ♥ sa...

Så flotte klokker!
Og så mye spennende du har fått tak i på loppis. Gleder meg til å se resultatet av sprayingen. Jeg har blitt utrolig glad i spraymaling jeg og. Så lettvint å jobbe med.
Ha en fin mandagskveld.
Klem M.

Maliva`s verden sa...

Wow....for noen fine urskiver;o) Helt unike. Klem fra Maliva

Martemora sa...

Kjempekult med loppis for der finer man som regel så mye stilig slik du har gjort :) Spraymaler du settekassene også? Prøvde meg på å male en, men det gikk ikke bra - men kjenner jeg fatter nytt håp nå hvis det kan gjøres så enkelt med bra resultat :) Legg gjerne ut bilder av dem når du har fikset dem...
Stillige klokker du har lagd også:)

Monica sa...

Så herlige klokker! De var nydelige!!!
Og amsse flotte loppefunn har du gjort! Gldere meg til å se etter-bilder!

Bladet ditt går i posten i dag, jeg rakk desverre ikke i går! :)

Ha en flotters dag og kos deg med bladet når det kommer! :)

Related Posts with Thumbnails