"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 19. mai 2010

Skattejakt

På 17 mai så fant jeg ut at jeg skulle gå på en liten skattejakt ned i kjelleren til far.
Og gjett om jeg fant noe stilig!!

Har alltid ønsket meg et skinn til å henge på veggen, så nå var jeg så heldig å få denne på lån. Den røyter vel og merke noe helt forferdelig så det gjelder å ikke ta på den så mye.

Holder fortsatt på å leke litt med layouten her på bloggen.
Så får beklage hvis den forandrer seg veldig.
Tar gjerne imot tips fra dere lesere. Hvordan liker dere bloggen min?
Klem Madelén

12 koselige kommentarer:

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Heisann..
tusen takk for koselig kommentar....
fin side du har og flott header:)
ha en fin fin dag
eddaKlemmer

Heims lille verdenshjørne sa...

Hehe:D Stilig:)

Ha en flott dag!

Silje

Min stil sa...

Hei hei.
Så flott det ble.
:) Susanne

Camilla sa...

Kjempe fint med et skinn på veggen, bedre at det kommer til ære på en vegg enn nede i en mørk kjeller ;)

Synes bloggen din er veldig fin nå! Stilren, og veldig deg!

Klem fra meg.

trine sa...

Du all verden hvor flott det gamle skinnet ble Madele`n:=)

Det ble jo ei skikkelig hule inne i det hjørnet under trappa.

Superkreativ er du.

Ha bare deilige dager.

Koooos.

Monica sa...

For et flott funn! Ble stilig!

Ha en fin kveld!
klem

sylvia sa...

hei,
kjempefint der det henger,
klem fra sylvia

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Tøfft skinn på veggen:) Passa kjempefint der!
Eg syns Bloggen din er veldig flott eg. Stilrein, lys og oversiktleg. Akkurat slik eg lika det. Headeren din er kjempefin!:)
Ha ein fin kveld!
Klem.)

salige lavendel sa...

Gøy å finne ting man ønsker seg i kjelleren til far =)
Jeg synes headeren på bloggen din er superfin!!

♥ Hege`s Cute N Cool Blog ♥ sa...

Hei :)))

Takker for koselig kommentar ♥ Joda flott panel , liker panel veldig godt...:))

Synes bloggen din er kjempeflott jeg da :))) Flott med 3 kolonner og lyst og fint!!

Ble virkeliig forskjell på den trappen der!!!! Gud så lurt med en koseplass under trappen!! Utrolig likt (trappen osv) som jeg har det...men jeg har innredd på en annen måte....kommer i del 3 under etikett gang nede :))Likte trekassen din ♥

Ha en herlig dag :)))

fryd&forandring sa...

Det ble veldig fint med skinnet på veggen, og for en lun og innbydende krok du har under den flotte trappa di! Skulle gjerne hatt den kroken til låns med en god bok, hehe!
Bloggen din er fin Madelén, liker veldig godt headeren din! En liten ting bare; den ordbekreftelsen under kommentarfeltet kan fjernes om du ikke veldig gjerne vil ha den der.

Ha en fin dag!

Lise ♥ sa...

Synes bloggen er kjempefin, jeg.
Håper kvelden er fin.

klemmis

Related Posts with Thumbnails