"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 24. mai 2010

Skiftende sommerdager.


I det ene øyeblikket er det sol og sommer med 25 grader i sola, i det neste øyeblikket er det regn og bikkjekaldt. Rart det været altså!
I dag fikk jeg i allefall klippet gresset (første gang i år) og kost meg i solveggen før sola forsvant. Pippin koser seg også ute når sola er "på".


Nå er jeg helt utslitt i kroppen og gleder meg til å bare drive med innekos aktiviteter.
Scrapping, se en film eller kanskje lese litt.... med en kopp te eller kakao og kanskje no godt å knaske på.
Åh, så herlig! Gleder meg allerede.
Siste fridag skal nytes på det fulleste. Hva med deg?
Klem Madelen

7 koselige kommentarer:

Camilla sa...

Søte voven.

Kos deg med kakao og noe godt du, er ikke så veldig mye til utevær idag ;)

Bare gi en lyd om du vil ha laget kolonnene på en lik linje øverst under headeren ;) Det er greit å gjøre når man har funnet sin plassering for bilder etc.

Klem C.

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Så kosleg at du vart glad for Awarden:) Du fortjente den MASSE;) Eg får med meg og gleder meg til alt du poster og!:)
Vi har vore på hyttetur. Ikkje det beste veret akkurat, men kosleg likevel:) Kaldt og surt, plutseleg forsvant sommeren igjen :/
Kos deg med kakao og hobbyting. Har planer om slikt eg og:)
Klem:)

Hvit Villa sa...

Så skjønt bilde av hunden! Vi har kost oss på hytta i pinsa, med stort sett veldig fint vær :-) Godt med litt fri! Ønsker deg en flott uke!

Familien Furu sa...

Så nydelig hund :) Kvelden skal tilbringes på kjøkkenet med vasking og litt vasking av gulv :)

Ønsker deg en god mandag`s kveld :)
Klem klem

Camilla sa...

Sånn, da var endringene gjort.. nå er de på linje ;)

Lise ♥ sa...

Skjønne hunden!

Kos deg i kveld.

KLEM

Janne sa...

Jeg har hatt en kjempefin pinse.. har nyyyyt hvert et sekund...

Nyt dagen din,
Klemmer fra Janne!

Related Posts with Thumbnails