"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 26. mai 2010

Topp 3 utfordring.


Her er mine topp 3 på ønskelista. Alt for dyrt, men SÅÅÅÅÅÅ fint!!

(Ble litt inspirert av Camilla sin liste, hvor jeg fant linken)





Chateau Belvedere winetable


CHATEAU BELVEDÉRE DININGTABLE 100X100






Stor kurv m/lokk.

Ønsker alle en flott dag!!

Klem Madelén


6 koselige kommentarer:

Camilla sa...

Ja ikke sant det var mye lekkert der, skulle gjerne vunnet i lotto, eller fått en fri shopping dag hos Rivièra Maison!

Romantikk-takk. sa...

Disse tingene var skjønne,de kunne fått bodd med meg også. :)Mette.

TanangerLandstil sa...

så herlig blogg. kunne også tenkt meg disse tingene:)


klem susanne

charm design sa...

Så mange fine ting du hadde på ønskeliten din.Rå lekkert det bordet og de stolene.
Ønsker deg en super fin uke,og forhåpentligvis kommer solen tilbake.

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Herlege ting du ønsker deg! Det er berre å begynne å tippe i lotto;)
Det skal eg:)
Ha ein fin kveld!
Klem:)

Familien Furu sa...

Jeg forstår godt at du ønsker deg dette :) Det bordet var knall-fint!

Ønsker deg en herlig onsdag`s kveld :)
Klem klem

Related Posts with Thumbnails