"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 6. mai 2010

Uteplassen min.

Henger meg på NIB sin uteplass konkurranse.
Jeg, som mange andre, skulle vel ønsket at denne konkurransen var en måneds senere (pga. været), men jeg får bare vise frem det jeg har til nå ;)


Her har jeg fått enda et vaskebrett fra Mona. Så snill!!
Da har jeg 4..


Her er mitt nyeste innkjøp. Stilig og nostalgisk eske fra Maxbo.


Stigen har fått være med ut for anledningen. Hvis jeg noengang får meg ute-dusj så blir den et permanent ute innslag ;).



"Finn din plass og slå deg ned, her skal du hjemmekos finne!" :D

Klem Madelén

10 koselige kommentarer:

Anns draum sa...

Så kosleg uteplass!! Skulle gjerne hatt utfordringa seinare ja... har ikkje flytta ut møblane endå eingong!! Kjem jo stadig snøfall:( Men no må da bli betre snart! Eg likte veldig godt hyllene dine, dei vart lekre;))

Randi sa...

Koselig:) Hadde nok hatt mer å vise fram om en måneds tid, ikke akkurat så mye stas å vise fram en byggeplass. Men ting må jo ofte bli værre før de kan bli bedre, så neste år deltar jeg gjerne:)
Ha en fin helg da!
Klem, Randi:)

Camilla sa...

Koselig, fine bilder =)

Hva betalte du for den esken fra maxbo?

Jatte sa...

Syns det var kjempe koselig jeg ♥

Klem Jatte♥♥

Heims lille verdenshjørne sa...

Nydelige uteplass du har:D

Den kassen var stilig! Hvor mye måtte du gi for den?

Silje

Fru Andersen sa...

Ja den utfordringen kom litt brått på, ikke mye kalrt her hos meg, men du har jo fått alt på plass! Så koselig du hadde det, så veldig innbydende ut. Kjempefin stige! Heier på deg!

Kjøkkenhyllene dine nedenfor likte jeg godt, er på jakt etter slike men finner ikke noe som passer, må vel frem med sag og planker selv;-)

Drøm søtt!

Bettum Villa sa...

Takk for alle koselige kommentarer! :D:D

Heims lille verdenshjørne: Kassa kostet 198,-, men vet ikke om de selger dem overalt. Fordi de sa at tilfeldigvis hadde bestilt inn for mye til seg selv eller no.... men det er jo bare å høre i din lokale butikk så får man fort svar.

Fru Andersen: På kjøkkenet mitt så er det brukt enkle hobbyplater (ubehandlet) som de i butikken var så snille å kuttet opp i de målene jeg ønsket.

Klem Madelén

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Eg og hadde vore glad om utfordringa kom litt seinare ja! Men, men..du har jo fått det kjempefint likevel!. Digga stigen din. Og den kassa var berre lekker:)
God natt!
Klem:)

♥ Hege`s Cute N Cool Blog ♥ sa...

Hei ♥

Så lekkert da!! Kjempeflott har du fått stæsha det :))) Utrolig stilig med den stigen!!!

Ønsker dej lykke til ♥

Klem Hege ♥

Riviera Maison Molde sa...

Vi ønsker deg en herlig fredag, og riktig god helg:)

Vårhilsen fra
damene hos Riviera Maison Molde:)

Related Posts with Thumbnails