"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 3. mai 2010

Vintage Scrapping

Var på den lokale hobbybutikken i dag, HobbyHagen. Var på utkikk etter noen blondebånd som jeg skal ha på norgesglassene mine, noe jeg fant ganske fort. Men jeg måtte jo også titte litt på alle de andre stilige tingene de hadde. Fant blant annet noen "antiqe keys" som jeg tenkte jeg skulle henge på hjem kjære hjem-skiltet mitt eller kanskje på noen av apoteker glassene mine.


www.mytatteredangels.com

Det som var så morsomt var at bakpå de tingene som ble med hjem fant jeg nettadressene til de som har laget det (ikke så sjokk kanskje, men det hadde aldri jeg sett før :P) og der fant jeg mange fine inspirasjonsbilder fra Tim Holtz.




www.timholtz.com.


Så nå gleder jeg meg til å lage litt scrappe-pynt til huset.

Klem Madelen

4 koselige kommentarer:

Jijji sa...

Å, så mye fint!
Tror jeg må ta meg en tur til Hobbyhagen snart jeg også...

Klem

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Det er så kjekt å scrappe! Må ta meg ein scrappekveld snart!
Kos deg!
Klem:)

-Mia- sa...

Stilige bilder, og flott navn du har ;-) Ha en fin dag! Klem

trine sa...

Sier bare en ting og det er at jeg gleder meg til fri for da kan du og jeg dra i butikker for å titte:=)

Takk for alt du viser på bloggen din
som jeg kan titte på og glede meg over:=)

Related Posts with Thumbnails