"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 26. juni 2010

Blogg anbefaling og Give away!!

Da er helga (og sommeren) endelig over oss her på Bettum og vi nyter det!! Så da blir det automatisk litt pause her på bloggen i noen dager ;). Håper og regner med at det går greit ;P.

MEN, jeg har a litt å fortelle dere likevel....

Vil så gjerne vise dere en av bloggene jeg har fulgt en stund, nemlig Hannes dagbok.

En herlig blogg med MANGE fine bilder og gode innlegg.
Hanne er så heldig at hun bor i mitt drømmehjem.. hehe. Så det sier seg jo selv at denne bloggen gir mag MASSE inspirasjon. Fortsett med det, snuppa!










(Var så heldig at jeg fikk lov til å låne noen bilder av henne her i dag. Tusen takk!!)
Hva synes dere... er det ikke nydelige bilder?!

Da fortsetter jeg med å nyte min lille fri helg!! (Nyte= Jobbe med mine prosjekter, noen holder snart på å bli ferdig :D:D)

Klem Madelén

PS: Har du ikke meldt deg på min Give Away så trykk her.

5 koselige kommentarer:

June sa...

Skjønner godt at det er drømmehjemmet ditt. Så kjempekoselig ut!!:)
Ha en fortsatt fin helg!
klem

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sa...

Ja det var virkelig et nydelig hjem du viser her. Inspirerende! :)

Nyt helgen.

Klem, Lise

Familien Furu sa...

Nydelige bilder ja :)
Ser ut som noe man finner i et blad :)

Ønsker deg en fortsatt herlig lørdag :)
Klem klem

Camilla sa...

Masse herlig inspirasjon og nydelige bilder.
Kos deg med sommeren =)
Klem, Camilla.

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Det var ein flott blogg! Takk for tips!:)
Så det er du som har sommeren!! Vil du dele ;P
Eg trekk min give away imorgen, blir spennande!:))
Gleder meg til å sjå DVD prosjektet ditt!:)
Ha ein fin kveld vidare:)
Klem:)

Related Posts with Thumbnails