"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 22. juni 2010

Før-Etter: Monster-hekken.

Som dere sikkert har skjønt så er jeg ei jente som liker å ha mange prosjekter å jobbe med, men det har begynt å bli litt for mange som ikke blir ferdig :P. Det kan vi jo ikke ha noe av.
I helga som var ble jeg endelig ferdig med et veldig lang-drygt prosjekt, nemlig klippe ned hekken.

Meg og kjæresten var så heldig at vi fikk hjelp av svigers så da ble det fart på sakene :D:D. Merk: Hekken ser jo ikke akkurat nydelig ut nå, litt masakrert ut egentlig, men til neste år så blir den så fin atte. Så da kan jeg vente i spenning, imens kan jeg nyte den herlige utsikten over jordet.. i like!!

FØR:




Etter:



Den nye utsikten min




Nå venter bare neste prosjekt: Rydde opp!! Og hva sier jeg til det ... Blæ! ;P
Har også enda et ferdig prosjekt som jeg begynte på i helga... gleder meg til å vise dere i morra.
Klem Madelén
PS: Vil takke alle for kjempe godt "oppmøte" på give awayen min. Kjempe morro!!
Har du ikke tatt et lodd så er det en link øverst til høyre.

9 koselige kommentarer:

Oh happy day! sa...

så flinke dre har vært:) Det er så morro når det blir sånn stor forkjell! :)Ha en fin dag isommerværet(vinden?) :):)
Jannicke

Det lille huset med druehagen sa...

Så fint det ble!! Gjorde seg godt å få klipt den hekken ja;)
Klem Gro-Beate

Kimmern sa...

Damn, det ble veldig bra.
Gleder meg til å se :)

GundaM sa...

det var virkelig en ekstrem makeover det ;))) og så deilig få litt utsikt igjen, gjør ingenting det når du ikke har naboer tett inntil som her hos meg...

takk for trivelig kommentar inne hos meg, ha fortsatte en fin dag!

Familien Furu sa...

Ble kjempe fint :) For en flott utsikt :)

Ønsker deg en herlig tirsdag :)
Klem klem

Veronica sa...

Tusen takk:) Tror den neste blir med litt lilla isteden for orange, men vi får se:)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Wow! For en forskjell:) Sikkert verdt den, kan eg tenke meg, kjedelege jobben:) Herleg med utsikt!:)
Gleder meg til ny inspirasjon frå deg imorgen:)
Ha ein nydeleg kveld Madelén:)
Klem:))

Randi sa...

Jepps, at du liker å ha mange prosjekter på gang har jeg forstått. Og jammen meg litt av et prosjekt å få orden på denne hekken da!!! Ble knallbra:) Og så herlig utsikt du har:)
Ha en fin-fin kveld!
Klem

Monica sa...

Så bra det ble!! Deilig med litt utsikt!! :)

Men oppryddingen er alltid kjedelig ja, hekken er fin, men hagen ble kaos liksom! ;) Du får bare bite tenna sammen og få det overstått! :)

ha en fin kveld!
klem

Related Posts with Thumbnails