"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 15. juni 2010

Før: Vaskerom/toalett

Her kommer da bilder fra helgeprosjektet (som ble mye mer enn et helgeprosjekt).
Oh store Vaskerom.

Til dags dato så er det eneste jeg har gjort er å male taket hvit. Skulle egentlig male vegger og gulv, men på grunn av de F***S glassflisene så ble det noen kjepper i hjulene. Det er ikke snakk om at de vil løsne på vanlig måte.. og vi mangler litt verktøy for å bli ferdig. Søren klype!!

Planen er i allefall at taket skal bli hvitt med en ny FIN (billig) lampe.
Veggene og gulvet skal bli grått.
Skal kjøpe inn et nytt firkantet hvit speil som skal henge der de stygge flisene henger nå.
Over der skal det komme 2 hvite hyller som står ferdigmalt i gangen.
Har også et vegghengt mini-tørkestativ som jeg kjøpte på loppa som også har blitt malt hvit.
Vaskemaskinen skal dekoreres med voksduk... Gleder meg!
Og så skal det jo selvfølgelig pyntes og gjøres koselig (noe det ikke er nå).
MEN nå er det tilbake til jobb igjen så da får nok prosjektet vente på seg... Kanskje jeg blir ferdig neste helg ;). Håper det...

Vær forberedt på stygge bilder....







Er det ikke flott med den kontakten midt på veggen?! *arg* Skikkelig idioter de som satt den der...

Det må selvfølgelig sies at jeg "pusset opp" dette rommet når jeg kjøpte huset for 3 år siden.. Veggene hadde samme farge som gulvet (orange/brun) + blomster... fint?! Eh.. nei. Og så hengte jeg opp de "nydelige" glassflisene som jeg hadde kjøpt på loppa for en billig penge *angrer*.
Nå føler jeg at rommet er litt kjedelig og kontrastløst. Og de speilene er jo i HELT feil stil! Så da er det bare å dra frem malekosten!
Gleder meg til å vise dere rommet ferdig stylet, men kjenner jeg meg selv rett så kan nok det ta noen uker.

Ønsker alle mine lesere en solfylt dag!

Klem Madelén

PS: Dette er innlegg nr 101.. Så skal snart dra i gang en give away. Venter bare på å runde 10.000.

8 koselige kommentarer:

Martemora sa...

Kjenner igjen den følelsen angående " det håpløse" vaskerommet - hvor jeg tenker: "hva i all verden tenkte de på de som malte veggene i ferskenrosa farge??" Det er så lite bloggbart som det kan få blitt...Så lykke til med ditt "lille" prosjekt :) Vi er nødt til å sette i gang etterhvert vi også..

Familien Furu sa...

Lykke masse til med prosjektet - jeg gleder meg til å se resultatet :)

Stilig med slike bilder som man sjeldent ser her i bloggelandet :)

Ønsker deg en herlig tirsdag :)
Klem klem

Randi sa...

Det er jenta si som har planene i orden det!! Kjenner det klør i fingrene når jeg ser sånne bilder! Skulle så gjerne hatt noen oppussingsprosjekter å henge fingrene i, men her er hele huset rehabilitert. Kan jo alltids male litt her og der, men liksom ikke de helt store greiene. Driver og kikker litt etter et oppussingsobjekt vi kan kjøpe:)
Blir spennende å følge med deg, er kjempespent på voksduk-dekoreringa på vaskemaskinen!!!
Ha en koselig kveld, snuppa!
Klem:)

wenche sa...

Kjenner til dette med håpløst vaskerom, uheldigvis er bad og vaskerom samme rom hos oss.

Og stikkontakt midt på veggen er såå irriterende. Jeg leide et kårhus en gang, og der var ALLE kontaktene midt på veggen, i HELE huset!

Lykke til med vaskerommet ditt:)

Ha en fin kveld.

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Du har jammen planane i orden!:) Og det blir sikkert kjempelekkert! Kanskje du berre vil vere der og vaske heile dagen, når det er ferdig og fint?;P
Her i huset vasker vi for tida kle i kjelleren. Og der var det mus i vinter, så det er ingen hyggeleg opplevelse;) Men vi har eit rom i hovedetasjen som skal bli toalett og vaskerom..med tida;)
Gleder meg masse til å sjå resultatet!:) Spesielt voksduken på vaskemaskina:)
Ha ein fin kveld!
Klem:)

Fru Andersen sa...

Så spennende da! Jeg er sååå glad i slike prosjekter, blir aldri lei;-) Skal vente tålmodig på å få se resultatet!

Kjekt å lære mer om deg under her, du virker som en utrolig flott jente!

Ha en kos kveld videre søte deg!

Solveig`s familie og Interiør blogg!! sa...

HEhe.. kjenner til det bmed vakserommet ja.. Men det er jo rom som ikke trenger å vises!! :)

Gleder meg til å se planene dine!
Klem fra meg i svingen!

lillelaila sa...

Så spennende og følge med på et før og etter prosjekt! Har aldri sett noen dekorere vaskemaskinen med voksduk. Så kreativ du er !
Lykke til videre ;)

ps. jeg tok med meg favoritt blogg knappen din , og du blir selvfølgelig lagt til på lista mi :)
klem Laila

Related Posts with Thumbnails