"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 12. juni 2010

Fri helg + Award

En ny helg er over oss og jeg har ENDELIG fri... Jippi!! Håper på at dette blir en produktiv helg. For dette huset her trenger sårt en vaskende hånd. Det er jo ikke noe rart at det bare kommer detaljbilder fra meg i det siste :P.

Nå sitter jeg å koser meg med en kopp kakao og den nyeste utgaven av Vakre Hjem og Interiør *kos*. Har allerede bladd igjennom det 1 gang, men det blir nok mange flere ganger før dagen er omme.

Det som inspirerte meg mest i denne utgaven var at det var et hjem som hadde hengt opp kasser på veggen som hyller (akkurat slik som jeg holder på med nå) og da ble jeg overbevist om at dette er en lur idé. Så da må jeg bare lete etter flere kasser (mangler forresten bare 7 stk. nå :P).

En annen ting som inspirerte meg (var faktisk det samme hjemmet med kassene) hadde festet en åre på veggen med retningskilt til "stue" og "kjøkken". Tenkte jeg skulle gå i hageavfall-haugen og se om jeg fant en tjukk pinne/tre slik at jeg også kan lage noe av det samme. Ser for meg at husbonden her hjemme kommer til og tro at jeg har mistet hodet mitt *hihi*
Så vi får se hva som skjer ;).

Tidligere denne uken så var jeg så heldig å enda en Beautiful Blogger-award fra Romantikk-takk. Du skal vite at jeg setter veldig stor pris på den.


Med den awarden følger det med en oppgave. Jeg skal fortelle 7 ting om meg selv (så jeg prøver igjen):

1. Liker å lage ting... (være kreativ). Liker å scrappe, tegne, male, snekre, pusse opp og alt mulig annet.

2. Håret mitt gror sikkert over 1 cm i måneden.. (alt for fort spør du meg).

3. Noen av mine favorittbøker er Ringenes Herre, Harry Potter, Haikerens guide til galaksen og Da Vinci-koden (og MANGE andre).

4. Har en ganske stor tatovering på ryggen min hvor det står: "One ring to rule them all, and in the darkness bind them." På alvespråket. Er en fan av gjennomførte tatoveringer og ønsker meg gjerne mer på ryggen min.


5. Elsker kakao.

6. Gleder meg til sommerferien min i august for da skal jeg på interiøsmessa i Lillestrøm (håper jeg).

7. Ble tidlig tante og har nå 1 nevø og 5 nieser.

Slik.. da vet dere enda litt til om meg. Da skal jeg prøve å vaskeånden over meg.

Klem Madelén

3 koselige kommentarer:

Lykkeliten sa...

Så fin den settekassen under her var! Ser etter slik selv, men ser ut til at finn og fretex blir tømt før jeg kommer meg dit, hver gang!;)

Ååå, har bladet liggende jeg også, men hver gang jeg skal kose meg, så er det en eller annen som roper!
Hatt sykdom i hus i en uke nå, så begynner å bli litt lei ja;) Kjekt å se at det er mye å glede seg til=)

Grattis med velfortjent award! Har noe til deg på bloggen jeg også;)
Ha en fantastisk helg!
Klem

Hannes dagbok sa...

Gratulerer Madelen, du fortjener alle awardene du får for mere søt og hjelpsom blogge-venn finnes ikke tror jeg;=)
Har bladd igjennom Vakre hjem et par ganger jeg også nå og sommerhusene var nok min favoritt denne gangen, ellers liker jeg alt som blir stylet av Nina Hartmann;=)
Håper du har bedre vær enn meg og får nytt helgen. her er det regn og syke barn så jeg får komme sterkere tilbake.

Hanne

marte sa...

hei madelen !
du ble vinneren i min lille give-away !
da trenger jeg adressen din vettu :)
hilsen marte

Related Posts with Thumbnails