"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 24. juni 2010

Å gjøre-liste.

Et lite pause innlegg i dag. Er helt tappet for energi etter en LANG dag på jobben i går (og jeg skal på jobb i dag også så her gjelder det å slappe skikkelig av på morgenkvisten).

Tenkte jeg kunne gi dere et lite innblikk i hvilke prosjekter som er påbegynt slik at dere vet hva dere har i vente her på bloggen min.

Å gjøre-liste:

*Vaskerommet. Har malt taket. Skal male vegger og gulv. Dekorere vaskemaskin og pynte resten av rommet.

*TV-kroken. Henge opp vinkasser på veggen slik at vi får et bra dvd-system. Kassene skal merkes etter sjanger på filmene (action, romantikk, tegnefilm etc.).

*Kiste. Skal "tapetsere" amerikakisten min innvendig.

*Kontor-kroken. Skrivebordet er ferdig beiset. Har kjøpt hylleknekter til veggen, men har ikke funnet noen rimlige hylleplater enda. Pulten skal også plates igjen på baksiden siden den skal stå ut i rommet. Så skal det bare dekoreres ferdig.

*Rydde i hagen! Blæ!

*Hjemmelaget arbeidsbord. Vi begynte på den for en stund siden og vi har fremdeles igjen å bli enige om hva slags bein vi vil ha på den. Og så må vi jo snekre det sammen (kvier oss kanskje littegranne til det?!).


Så nå vet dere litt.. og kjenner jeg meg selv rett så kommer det sikkert flere små-prosjekter innimellom ;P

Her er et lite bilde fra kjøkkenkroken min. Har vært så heldig å få blomster fra mammas hage.


Nå skal jeg bare krølle meg sammen på soffan med en kopp kakao *TRØTT*.

Klem Madelén

PS: Nå holdt jeg nesten på å glemme å takke for alle de flotte kommentarene jeg fikk i går på skrivebordet. Dere skal vite at hver eneste kommentar blir lest og satt pris på. :D

9 koselige kommentarer:

Det lille huset med druehagen sa...

Du blir ihvertfall ikke arbeidsledig med det første;)
Du får ta litt etterhvert. Skal kose seg å;)
Ha en flott dag.
Klem Gro-Beate

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Du må passe på å slappe godt av og Madelen!! Samle krefter:)Ikkje slite deg ut!;) Men eg veit korleis det er, har litt "makk i ræva" som vi seie her;)
Mykje spennande på lista di!!:) Gleder meg til å sjå resultatet på alt!!:)
Eg trur ikkje eg tør å skrive liste, den kan bli laaang og uoverkommeleg!;) Har kjelleren full av prosjekt;)
Ha ein fin dag!
Klem:)

Jijji sa...

Så koselig kjøkkenkrok! Peoner er bare så nydelige!

Litt av en gjøre-liste du har... Mye å glede seg til bloggen her fremover, skjønner jeg;) Er mest spent på "dekorering av vaskemaskin"...

Husk å slappe av litt innimellom også da, Madelén!

Ha en fortsatt god torsdag!
Klem fra Jijji

Grankongla - Livet på Bostad sa...

Her er det også 110 prosjekter som skal fikses og ordnes, men med regn, regn og enda mer regn så skjer det ikke så veldig mye gitt....huff!! Det blir jo til og med lite trim på både hest, hund og mennesker!

Hannes dagbok sa...

Hei Madde-snuppelura;=)

Jeg ser at jeg har masse å glede meg til fremover hos deg men må jo si at skrivebordet ble helt fantastisk!!
Har et liknende ett som jeg malte hvitt for en tid tilbake men lurer på om jeg skal stjele ideen din for svart var nydelig!

Ha en super helg <3

Hanne

Har en drøm... sa...

Det var litt av en liste ja.. hihi
Lykke til:)
Nydelig bilde!

Klem Line

June sa...

Så koselig kjøkkenkrok!:)
Viktig å slappe av litt innimellom ja!
Blir gøy å se resultatet av alle prosjektene. Lykke til!

Klem

atinybitofheaven sa...

Ååå- så mye å glede seg til da :):) jippi:)

ELSKER skivepulten!!!

Ha en nydelig, avslappende helg:9 gode klemmer

Hannes favoritter sa...

Gleder meg til å se etterhvert!

Ha ei super helg!

Klem fra Hanne

Related Posts with Thumbnails