"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 7. juni 2010

Grillmiddag

I går var meg og min kjære så heldige at vi ble bedt på grillmiddag til faren min. Herlig, tenkte jeg da. Da blir det "fest".. altså mat-fest! Fikk dessverre ikke tatt så mange bilder fordi lille knipse-maskinen fant ut at den skulle gå tom for strøm "kjipern!".


Det var dekket opp til 14 stk (!!) og vi ble servert: sommerkoteleter, pølser, mini kjøttboller og chilimarinert koteletter.
Som tilbehør fikk vi: makaroni, ris, fløtegratinerte poteter og salat med og uten løk.
Sausene ble de tradisjonelle: bearnaisesaus, gresk dressing og rømmedressing + bjerk dressingen(som jeg er VELDIG glad i) og ketchup til de små.

Maten smakte fantastisk og jeg var rett og slett litt skuffa med meg selv når jeg ikke orket mer, for det var så godt. Men men, man må jo bare stoppe en gang :P for det var jo dessert også (is, gulerotkake, ananas, melon, druer etc.). NAM NAM!!

Tusen takk for en kjempe fin grillmiddag!
Gjør gjerne det igjen.

Klem Madelén

11 koselige kommentarer:

Veronica sa...

Åh, det så/hørtes nydelig ut!

Martemora sa...

Mmmm, hørtes veldig godt ut ja!! Heldige du :) Ikke akkurat grillvær her...

Huset ved elven. Kyrksæterøra, Norway sa...

Nam, nam sier nå jeg ☺ Grillmat er nydelig godt ♥
Klem fra fru Strøm

trine sa...

Godt at dere blir skikkelig skjemt bort!

Det fortjener dere jo:):)

Ble sulten av bildene gitt he he ...

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Åååå, det høyrtes og såg heilt herleg ut! Nam nam!!:)
Håper du får ein fin kveld!
Klem:)

Fru Andersen sa...

Oioi! Det hørtes herlig ut, å bare komme på besøk og få servert slik deilig mat! Jum,jum! Rart med det, kjedelig å ikke få plass til å spise mye av alt, hihi!

Søte saftflasker under her! Og kjempesøt trappeoppgang dere har! Likte kjempegodt den gamle Norske stilen dere har lagt dere på, herlig bilder og fine ting! Settekassen passet godt inn akkurat slik som den var!

Ha en fiiin kveld!

Anita sa...

Så koselig med grillfest!
Jeg har også kjøpt saftflaske på Nille her om dagen..De var kjempesøte :)
Ha en nydelig uke,
klem Anita

Romantikk-takk. sa...

Mmmmm,fristende. Det ser nydelig ut. :))Klem.

Christine sa...

Nammenam! So masse deilig mat, og dessert:) Godt å komma te duk og dekka bord og berre kunna "hiva" inn på- te da plutslig sei stopp.. ;)

Ha ein finfin kveld:)
Klem:)

♥ Hege`s Cute N Cool Blog ♥ sa...

Hei ♥

Åååååå så masse godt da!!! Fristende bildet ♥

Ønsker dej en herlig dag i dag , og takk for kommentar :)))
Her blir det grillings i dag oxså...nydelig vær ♥

Klem klem :))

Lindas hus sa...

Ja det må man si, det manglet ikke på opp oppvarting der i gården! Hørtes og så helt nydelig ut! Digg å tenke på at grill sesongen er i gang! Blir mye deilig mat fremover nå! Klem

Related Posts with Thumbnails