"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 13. juni 2010

Heldiggrisen meg!!



Var så heldig at jeg akkurat nå vant give awayen til Marte med bloggen Småkjerrene. Hurra hurra!!

Da vant jeg en liten bøtte med tavlemaling. Morro!! Ser allerede for meg hvor jeg kanskje kan få brukt den :D:D.


Ellers ikke så mye nytt i dag.. Har malt ferdig taket på vaskerommet og skulle egentlig male veggene i dag, men det ble noen kjepper i hjulet fordi jeg har noen speilfliser som sitter limt på veggen *kjedelig*. Så jeg holder på med hammer for å få det løs, men det funker dårlig...
Fortsettelse følger.....
Klem Madelén

8 koselige kommentarer:

Hvit Villa sa...

Herlig premie da! :-)

marte sa...

hei,mailen er smakjaerrene@gmail.com
sommerhilsen!

lisje astrid's husblogg sa...

Hei♥
OJ!
Det var kjempe gøy premie da!

Gledar meg til å sjå kva du finn på med den:)

God søndag,kjære deg♥

Klem frå Astrid:)

Kaspara sa...

Heisan Madelen
Tusen takk for hilsen på bloggen min!
Så kjekt med et spann tavlemaling! Jeg har aldri prøvd det før, men det er såååå fint med slike tavlevegger/dører eller skap.
Ha en fin søndag!
Hilsen Kaspara

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Herleg premie!:) Gleder meg til å sjå kva kreative du finn på med den:)
Ha ein fin kveld!
Klem:)

Randi sa...

Så utrolig gøy og fantasifull premie da! Synes du er heldig på flere arenaer for tiden, jeg:)
Kose deg i kveld da, venter på innlegg der du har slått deg løs med tavlemalingen:)
Klem

June sa...

Så gøy! Kul premie!:)

C ♥ sa...

Hei & takk for at du la igjen en hilsen hos meg.

Fin premie du har vunnet. Gleder meg til å se hva du vil bruke den til.

klem C

Related Posts with Thumbnails