"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 3. juni 2010

♥Hunden sitter modell♥



♥Vår søte lille pomeranian, Pippin, ville vise seg litt frem på bloggen i dag. Elsker virkelig dette bildet!!♥ Gleder meg til å få det blåst opp på veggen ♥

Ha en flott dag!♥

Klem Madelén

13 koselige kommentarer:

Har en drøm... sa...

Næmmeeen, så skjønn ♥ Herlig!

Klem line

Roka Design sa...

Heisann:)

For et sjarm-troll:):)

klem fra meg:)

Hvite tulipaner sa...

Nååh,så søøt:)

Da er den nye headeren min på plass, og jeg er veldig fornøyd;)
Tusen takk!
Ha en fin kveld!
Klem

Romantikk-takk. sa...

Åååååååååååååå. :)))))

atinybitofheaven sa...

nommin- så herlig da :-)

Lenge siden jeg har vært her inne hos deg- gleder meg til å lese gjennom:-)
og lampa under her var jo forresten råstilig:-)

Ha en vakker kveld :) klemmer

tove sa...

Så nusselig en hund. Min kjære er super allergisk mot disse skjønnhetene så det blir ingen sånn på oss er jeg redd.
Ha en fin kveld
Klem Tove

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Så nydeleg! Også det flotte bildet då!! Blinkskudd:)
Ha ein nydeleg kveld og god helg! Eg reiser vekk imorgon, så blir stille frå meg til mandag (sånn at du ikkje trur eg har døydd eller noko ;P)
Klem:)

Fjordlykke sa...

Søte Pippin! De gjør seg som modeller disse firbeinte vennene våre. Jeg synes birmaen vår alltid sitter i slike vakre positurer, og tar kanskje litt i overkant mange bilder av ham:) Det virker som han liker det også, og kan danderes rundt der man vil, og det gjør det jo litt gøysi.

Ha en fin fin kveld!
Klem

Martemora sa...

Det var et utrolig fint bilde - skjønner godt at du vil ha det i stort format :)

Randi sa...

Nååååååååh:) Så herlig!
Kos deg ikveld:9
Klem

Marianne sa...

Så flott en hund.
Fortsatt god kveld.

Vera sa...

heisann;)
tusen takk for at du tittet innom meg;)
Det var mange skatter her inne hos deg,tror jeg på ta en laaang tur innom når det blir helg;)
Det va en nydelig hund dere har;)
Kjempe fint bilde!
klem

trine sa...

Verdens aller deiligste hund,ja det er Pippin det!:=)

Mamma digger han ooooog dere tre!

Har ikke glemt dere altså, men litt vel mye å gjøre for tida.

Ha en kos helg.

Related Posts with Thumbnails