"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 4. juni 2010

Nib's utfordring: Juni + Før-Etter

Jeg ville også være med på Nib sin måneds utfordring (denne gangen også) ;) , selv om jeg ikke har så fryktelig mange stilleben her i huset (enda).

Føler at denne bildecollagen skikkelig fanger den stilen som jeg ønsker å ha her i huset :). Nemlig den nostalgiske stilen. Gjerne med hovedfokus på det norske. Problemet er at jeg trenger flere gamle ting :P. Evig jenteproblem det der... "Vil ha mer...":P

Den siste settekassen ble ikke gjort noe med, synes den kom til sin rett i sin naturlige farge. Og hønsenetting-rammen laget jeg i går med stiftepistolen min. Har ikke noe å henge i den enda, men det kommer etterhvert... (håper jeg ;P). Ellers ser dere noen av våre reproduksjoner av Tideman og Gude, gamle bøker og et av vaskebrettene mine.

Etter:
(Bare å klikke på bildene for å se dem i litt større format)

FØR:
Da får jeg komme meg på jobb. Ønsker alle som titter innom en nydelig sommerdag!
Klem Madelén

16 koselige kommentarer:

Landlige Hjem sa...

Ett nydelig stilleben du har laget til, synes det ble kjempe flott jeg :)Herlig med litt inspirasjon:)
Ønsker deg masse lykke til :)
Synes det er så gøy med disse utfordringene, for da treffer man på så mange nye bloggere også :)
Ønsker deg en flott helg :)
Klem klem Anki

Katharina sa...

FLOTT! Har vært innom deg noen ganger...legger meg til så jeg kan følge deg videre. Holder på å bygge hus, og føler jeg henter masse inspirsjon!

Ha ei fin helg!

Monica sa...

Så herlige bilder!

Ønsker deg ei god helg med amsse sol!

klem

fryd&forandring sa...

Så flink du er! Du har rett i at settekassen var fin i sin opprinnelige farge der! Skikkelig koselig trappestilleben!
God helg, hilsen meg!

Bjørkely sa...

hei hei!
Det var litt avn en samling av diverse. Veldig pent :)

lisje astrid's husblogg sa...

VELDIG LEKKERT!
Wooow!Det var masse flott å kvile augene på♥

Ønskar deg ei god helg med håp om masse glede:)
Klem frå Astrid♥

Anita S Home and Wine sa...

Så fint du har laget det ♥
her bruker man nok lang tid opp trappen.

Ønsker deg en fin sommerkveld

hilsen Anita S

LiLLeBiE sa...

Hei, fin blogg du har :) Takk for at du blir med på min giveaway :))

Klem, Christin

Martemora sa...

Kjempefint! Liker stilen din :)

Martilie sa...

Bare trappen i seg selv er kjempelekker!

Nydelige sammensetning!

Lykke til!

Klem fra Tove

trine sa...

Du verden så stilig.

Er som å gå på oppdagelsesferd i en fjern fortid!Spennende,orginalt og koselig.

Sier det igjen jeg,du er meget kreativ.

Fortsett med det ,for det er så moro å følge med:=)!

Guttemamma sa...

Takk for hilsen på bloggen min!! Virkelig flott i trappa di synes jeg!
Hilsen fra Anette og god helg videre♥

Villa Minde sa...

Så fint du har det! Du kan virkelig kunsten å sette sammen mange ting "riktig" - det er jammen vanskeligere enn man skulle tro.. Hvis det er ditt Trollhasseltre som vises i headeren din så er du jammen heldig - så stort og fint!! Jeg har desverre ikke et eget, men min kjære søster er så snill å forære meg noen grener i ny og ne ;0) Bloggeren Glassveranda kaller disse trærne for Vrihassel. Kjært barn har mange navn heter det jo :o) Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld! Klem

Anno1925 sa...

Synes dette var kjempeflott! Masse sjarmerende ting å beskue :-)

Lykke til!

Huset ved elven. Kyrksæterøra, Norway sa...

Hei! kjempefine stilleben du har ordnet i gangen ☺ Likte det kjempegodt ♥ Synes du har fått en fin header også.
Lykke til!
Klem fra fru Strøm

Hannes dagbok sa...

Det er så flott hjemme hos deg og jeg liker så godt at du har flettet inn en del norsk kulturarv som vi nostalgikere burde sette mere pris på..du har definitivt funnet din egen greie og det synes jeg er helt topp! Akkurat som deg;=)

Klem, Hanne

Related Posts with Thumbnails