"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 2. juni 2010

Ny kjøkkenlampe.

Vi var på besøk hos svigers for noen uker tilbake og da hadde svigerfar funnet denne lampen oppe på et loft. Han tenkte kanskje det var noe som kunne passe inn hos oss. Jeg rynket kanskje litte granne på nesen (siden den var svart med gulldetaljer), men tenke at etter litt spraylakk kan den jo bli fin..


Selvfølgelig glemte jeg å ta før bilder denne gangen også :P. Den ble sprayet 2 strøk med antikkhvit spraylakk fra Europris (39,-). Jeg synes den faktisk ble kjempe fin og gleder meg til vi får hengt den opp på kjøkkenet (noe som kan drøye siden ingen av oss er noe særlig handy når det kommer til elektronik :P)




Så her er resultatet:

Ellers så går dagene alt for raskt forbi. Er helt paff over at det allerede er juni..
Og det betyr at det ikke er så aaalt for lenge til jeg skal ha min neste give away.

Jeg gleder meg allerede!

Klem Madelén

11 koselige kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Wow, den vart skikkeleg fin!! Du er dyktig med sprayen:))
Ha ein nydeleg kveld!
Klem:)

trine sa...

Ja den likte jeg også veldig godt!

Den kommer til å lyse godt opp i heimen når den blir montert:=)

Ha en deilig kveld.

Heims lille verdenshjørne sa...

ÅÅ:) Det var en kosli lampe:)

Silje

Randi sa...

Så fiiiin da! Snille svigerfaren din:)
Ha en koselig kveld!
Klem:)

Romantikk-takk. sa...

Den var fin den. Tenk så koselig den kommer til å lyse på kjøkkenet ditt og tenk så koselig i julehøytiden å ha en sånn. :)Klem.

Christine sa...

Spray kan virkelig brukast te alt:) Lampen blei kjempe fin, Madelèn:)

1000 takk for koselig kommentara på bloggen:)

Klemmer:)

Littshabby littslitt og baremitt. blogspot.com/ sa...

Fy søren, det var en nydelig lampe! Heldig du!

Lykkeliten sa...

Stilig!!! Sånn lampe husker jeg fra jeg var liten!=) Ser folk er flinke med den sprayingen altså! Var europris sin bra? Mtp rennmerker, dekke osv?!

Ha en strålende onsdagskveld!

åshilds villa sa...

heia.den ble jo lekker..hadde vært fin med litt prismer på..klemm

Landlige Hjem sa...

Å du å du for en vakker lampe, den var rålekker!! ♥
Godt det er sommer nå, ja helt enig med deg at dagene renner av gårde.. må sommeren bli laaaang... Kose deg masse i dag!! ♥
Klem klem Anki

Fru Andersen sa...

Det var jo en superfin lampe da! Skikkelig flott i hvitt, hurra for spray;-)

Ha en herlig kveld!

Related Posts with Thumbnails