"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 19. juni 2010

Nye bruktfunn.

Jeg fortalte i går om at jeg hadde gjort enda flere gode kjøp... og de vil jeg gjerne vise dere i dag.
Ta-da!!!! Bruktkjøp!


Det er ikke så ofte, men en sjelden gang drar jeg innom bruktbutikken til Kirkens Bymisjon. Der var jeg da i går :D. Og jeg var så heldig at de til og med hadde et lite sommer-marked hvor du kunne fylle en pose for 60,-.

Det gjorde jeg!!


Det var mye "søppel", men innimellom fant jeg noen ting som jeg definerer som skatter.

Jeg fant:

*en vegglampe som skal få seg en kul skjerm og så skal den henge på "kontoret" til kjæresten.

*en ubehandlet furu postkasse. Den skal også være på kontoret, men hva jeg skal gjøre med den vet jeg ikke helt enda.Tror den må vente til kontoret er litt mer ferdig slik at jeg vet hvilken farge den skal få.

*en liten søt gyngestol.

*sandkakeformer!!! Jippi.. De skal jeg bruke til telys.. og sikkert som annen form for pynt.

*og sist men ikke minst så fant jeg to hjørnehyller som skal bli hvite og få plass på vaskerommet (som enda ikke er ferdig ;P)

Så nå gleder jeg meg over at jeg har enda flere ting som jegkan "leke" med (som om jeg ikke har nok allerede :P). Gleder meg også til å vise dere hvor de får plass henn.

Ønsker alle en flott helg!
Jeg jobber dessverre (liker jobben min, men ville mye heller vært hjemme og blitt ferdig med vaskerommet).

Store klemmer fra Madelén.

PS: Mitt neste innlegg blir Give Away-innlegg!! *spennende*

8 koselige kommentarer:

sylvia sa...

hei.
ååå så heldig du var med dine brukt funn,stadig innom bruktbutikker jeg å,mye spennende der.
ønsker deg en herlig helg.
klem fra sylvia

Roka Design sa...

Heisann:)

Mange herlige ting der:)
Ha en fin helg:)
Klem fra meg:)

Hannes dagbok sa...

Ååååå heldiggris! Jeg vil også på marked og finne sandkakeformer. Gleder meg virkelig til å se hva du finner på med resten:)Lampen er jo kjempekul!!

God klem til deg ,verdens søteste blogge-venn og takk for supersøt kommentar hos meg!

Hanne

Marianne sa...

Så flotte ting, lampa var jo veldig kuuuul, ny postkasse, hjørnehyller og så Sandkakeformer da, der er noe flere ønsker seg :)

Spennende å følge deg videre.
Lørdagshilsen fra
Marianne

Simones Country Home sa...

Hei på deg.

Så mye fint du har finni da. ;o)

Kjempekos du ble med på min give away, trekning er lørdag 26 juni. ;o)

ha en super helg.

Klem Simone

lillelaila sa...

Heldig du er ! Blir så lykkelig når jeg gjør sånne kupp selv..
Det er deg vel undt,og vi får vel se resultatet etterhvert :)
klem Laila

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Så masse spennande du har funne:) Tipper alt blir kult og fint etter at du har sat ditt preg på det;)
Eg var på bruktbutikk sjølv på torsdag! Då fann eg meg sandkakeformer og barnekorgstol++ jippi! Elsker bruktbutikker:))
Håper du har ei fin helg!
Klem:)

åshilds villa sa...

heia..takk for koseli besøk på bloggen min..gratulere med så mange besøkende..er gjerne med på giveaway,1 lodd på meg..klem åshild

Related Posts with Thumbnails