"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 29. juni 2010

Prosjekt: Kontoret er ferdig!!

Da er endelig kontoret ferdig!! Har dere lyst til å se?
Har gledet meg til å vise dere det i flere dager allerede :D

Dette var altså inspirasjonsbildet mitt.



Elsker dette bildet, men vet dessverre ikke hvor det kommer fra (fant det på google). Skikkelig kreativt kaos. Og masse pjus! Jeg har dessverre ikke like mye dilldall enda.. så da blir det jo ikke like mye kaos, MEN jeg er fornøyd!

Obs Obs!! Her kommer bilderas:




Som dere kanskje legger merke til så har bruktlampa mi kommet opp med ny lampeskjerm og postkassen ble malt svart og fikk kontor skrevet på seg på seg.




Mine 2 små vinkasser fikk et strøk med sort og blir brukt i hyllene. De skulle egentlig opp på dvd-veggen min i stua, men jeg synes de passet bedre inn her.




Et skikkelig kreativt kaos med bøker, pyntegjenstander og kontorting.

Hva synes dere?

Ville gjerne skrevet sååå mye mer i dag, men er helt ulldott i hode, dvs. fortsatt syk. Og da strømmer ikke akkurat den skriftlige kreativiteten slik som vanlig... kjedelig..

Håper alle har en fin dag!!:D:D

Klem Madelén

PS: Har du ikke trekt et lodd i min give away så kan du gjøre det på linken øverst til høyre. :D

22 koselige kommentarer:

tove sa...

WOW. Rå stilig. Dette skjønner jeg at du er fornøyd med.
Ha en fin dag
Klem Tove

Bærumsfruen sa...

Så stilig!
Små misunnelig her kjenner jeg ;-)

Randi sa...

Så kuuuult!! Vet du, jeg synes din versjon var myyye finere enn inspirajonsbildet ditt:) Så flink du har vært!!!
God bedring til deg, snuppis:) Håper du blir fort frisk!
Klem, Randi:)

trine sa...

Bare for å få sagt det med en gang....

Ditt kreative kaos er utrolig mye bedre enn det bildet du fant på Google!

Håper du tar all rosen til deg for dette kan du tydeligvis, hver eneste gang treffer du blinken!!

Superlekkert ble det:=)

Camilla sa...

Så fint det ble, kjempe stilig =)

Fortsatt god bedring *klem*

Camilla`s Castle sa...

Hei!:)
takk for hilsen hos meg :) Kjempe fin blogg du har, og råstilig kontor du har fått deg:)
Jeg hiver meg på give awaen din:)

Det lille huset med druehagen sa...

Ble kjempe fint!! Du er flink.
Klem Gro-Beate

Martemora sa...

Oi oi så stilig!! Synes dine hyller var kulere enn inspirasjonsbildet :)

Jijji sa...

Så kult det ble! Gratulerer med nytt kontor. Jeg må si meg enig med de over meg her; jeg synes ditt kontor ble enda finere enn inspirasjonsbildet ditt.

Klem fra Jijji

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Woooow!!!:) Eg er stor- imponert!! Det vart kjempebra! Din versjon var finast:) Her kunne hvertfall eg likt meg! Masse fine og kreative detaljer.
Du er så flink Madelen!!:)
Ha ein fin kveld, og masse god bedring til deg!
Klem:)

June sa...

UTROLIG kult!! :)
Du har virkelig fått inspirasjon fra bildet og det ble skikkelig fint! :)

Marianne sa...

Veldig flott ble det, masse flotte detaljer. Dekorativt når bøker både står å ligger på hyllene.

Fortsatt god bedring.

Marianne

map79 sa...

Utrolig kult organisert kaos ;D

Hvite tulipaner sa...

Wow,for en flott make over!Det ble utrolig fint!
Ha en fin kveld!
Klem

Aqua-lady - interiør og hverdagsglimt sa...

Så stiiiilig det ble!!
Du er så flink!
:)

Klem

lisje astrid's husblogg sa...

Å WOOOOW!!
Dette var utruleg stilig,lekkert,herleg kaos og såååå kreativt!

Kjempe flink er du!

Likte kontoret ditt veldig godt:)

Tusen takk fro fine ord frå gode deg♥

Nyt livet i din vakre heim:)

Klem frå Astrid♥

Katharina sa...

Dette var ordentlig kreativt!!

Jeg synes også din ble bedre enn inspirasjonsbildet:)

Koselig å titte innom deg!
Klemmer fra Katharina:)

Godt Isolert/Victoria sa...

WOW!!! Så utrolig stilig!!!
Rett og slett et innbydende kontor!

Mange klemmer!

Lindas hus sa...

Så utrolig kullt! Tror faktisk jeg likte din version best jeg! Inspirerende! Skal snart begynne på mitt kontor så dette var et lite spark bak! ha en deilig uke! klem

Dronning Bergfrue sa...

woow!! Dette var lekkert!! God inspirasjon, kanskje jeg ender opp med svartmaling i morgen?? Utrolig hva litt maling får til..

mvh Bergfrua

sologbolig sa...

Kjempetøft !! Her kunne eg ha likt meg ja. Kreativt og spennende. Ha ei fin uke. klem.

Trine sa...

wow... (første ordet som kom opp i hodet.. hehe)
Det bei skikkeli tøft :D
Trine LIKER :D
Kanskje nå sånt vi må få til me alle dvd filman som ska opp på veggen snart :D
Detta må æ defintivt vise min kjære :D
Håpe formen e blitt bedre...

Klæm Trine

Related Posts with Thumbnails