"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 27. juni 2010

Tønsberg-tur

I går skulle vi egentlig på loppemarked (merk:vi), men det viste seg at jeg hadde blitt feilinformert. Typisk!!
Litt småskuffet utenfor en stengt dør nevnte min kjære at vi kunne jo heller bare ta oss en tur til Tønsberg å titte litt. "Jaaaaaa", ropte jeg. "Da kan vi jo gå innom den nye fine fotobutikken og på antikkbok butikken!". Gleden var stor.

Byen var fullstappet med mennesker og halveis gravd opp. Ikke no vakkert syn egentlig.. men noen fine bilder fikk jeg jo likevel tatt.








Vi hadde såpass flaks (ironi) at fotobutikken ikke hadde flyttet inn i nye lokaler men holdt på å bygge om. Så der var det ikke noe å se og antikkbok butikken var stengt pga. sykdom. Typisk!!!

Så da ble det heller en tur innom koselige Lunehjem, (alt for dyre) LandRomAntikk og hobbybutikken. Tror ikke akkurat det var det kjæresten hadde sett for seg. Regner med at han tenkte "typisk!!". MEN jeg fikk i allefall kjøpt meg litt. Fant scrappeark av merket Jim Holtz. Skikkelig nostalgiske med klokker, blomster etc. Så jeg er kjempe fornøyd!! Skal sikkert lage noe morro med de en dag snart.

Sånn ellers så medførte turen i går at jeg er forskjølet og dårlig i dag, TYPISK!! Får håpe det gir seg fort. Har ikke tid til å være syk...

Klem Madelén

7 koselige kommentarer:

Roka Design sa...

Hei på deg:)

Det var da masse uflaks på en og samme dag...:(

Bedre lykke neste gang da:)

Ha en fin dag:)

sologbolig sa...

Hei og takk for hyggelig kommentar hos meg. Eg har jo akkurat vert i Tønsberg, så artig å se bilder hos deg også. Blei litt shopping på meg der da !! Ha ein flott søndag og god bedring. Klem.

Fiolkransen sa...

Så uflaks du hadde på en og samme dag! Du skulle vært på antikkmessa, det var bare så mye fint der..mange fristelser..

Fine bilder du viser! Og morro at du fikk tak i fine scrappingsark!

Sommerklem fra Thea

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Jaja..du fekk jo scrappeark då!!:) Fine bilder, har aldri vore der..men ser eg burde tatt ein tur;)
Håper du snart blir frisk og rask!
Har noko til deg på bloggen min:)
Klem:)

Ruter & Hjerter sa...

For noen flotte bilder du har tatt:) Takk for kommentar hos meg:)

Jijji sa...

Så fine bilder fra Tønsberg! Moro å være litt turist i "egen" by.

Tunikaen min er kjøpt på Sofies Villa.

Ha en herlig uke!

Klem fra Jijji

Hannes dagbok sa...

Masse god bedring er sendt til deg fra Halden snupp...
Du klarte jo å lage et nydelig innlegg allikevel da;=))

Klem..

Related Posts with Thumbnails