"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 28. juni 2010

Utfordring: Ønskeliste.


I går var jeg så heldig at jeg fikk en award og en utfordring av Bjørg med den herlige bloggen "Huset ved Fjorden".

TUSEN TAKK for den herlige kommentaren!! DU ER BEST!!

Har fått denne awarden av henne før, men det gjør jo ikke no.. Blir jo fremdeles like glad for alle gode tanker ;)

Utfordringen derimot har jeg ikke gjennomført før. Den gikk ut på at jeg skal nevne 7 ting jeg ønsker meg. Det skal vel ikke være no problem *hehe*.

Sitat fra kjæresten: "Du kan vel fint nevne 70 ting du ønsker
deg og fremdeles ha mange til gode?!"
. Han har vel rett :P.

Jeg ønsker meg:

1.
Jeg er VELDIG glad i å se film! Derfor ønsker jeg meg en bluray-spiller. Min nåværende
dvd-spiller begynner å bli gammel og kresen og vil ikke
spille av alle våre filmer.
Gammel = 9 år!!! Kan jo selvfølgelig være glad for at
den har holdt så lenge som den har gjort... men den dagen den
ryker helt så trapper vi opp på Ekspert/Elkjøp å kjøper oss
en ny fancy en.

2.
Stoffer og utstyr slik at jeg kan starte å sy litt. Mangler gode sakser, forskjellig farget tråd og MASSE stoff. Denne butikken i Danmark har kjempe mange fine mønster.
*sikler* ;P
http://www.malika-rosa.dk/shop/frontpage.html

3.
Et nytt stuebord og kjøkkenbord (2 ønsker på 1 gang ;P). De skal helst være runde med 1 bein. Er ikke så lett å komme over noen rimlige alternativer for øyeblikket, selv om jeg tråler finn.no hver kveld. MEN venter man på no godt så venter man ikke forgjeves.



4.

Sykrok/rom. Dette er ikke et umulig ønske i det hele tatt. Det eneste jeg trenger er et arbeidsbord. Er stadig på jakt så den dagen jeg finner selve skatten så finner jeg meg til rette under trappen. Vi har 3 soverom i 2.etasje (hvor 1 rom er i bruk), men jeg vil liksom ikke "stues vekk" der oppe...enda...

5.

Innbygd bokhylle slik som på bildet *drømmer*. Her kommer virkelig bøkene til sin rett.

6.

Lite eller stort hus/småbruk enda mer på landet enn der jeg bor nå. Med en liten garasje/låve hvor jeg kan pusse opp møbler og, hvem vet, kanskje en dag åpne en liten møbel/brukt-utsalg.



7.

Ønsker å gå amokk på lobelia.no. Klarer ikke å bare velge en ting derfra. Derfor viser jeg dere "noen" av mine favoritter.



Det var det! Små og STORE ønsker er sendt ut i blogglandia. Kan jo alltids håpe på at noen snapper dem opp når bursdag og jul nærmer seg ;P.

"Bjørg, jeg håper du ble fornøyd med lista?" ;P.

Sender utfordringen videre til 2 flotte blogger:

Camillas vidunderlige verden

og


Borte bra, men hjemme best

Bare å ta den med hvis dere vil og har dere fått den før så er det jo bare å la være :). Dette er bare min måteå si at jeg setter pris på dere og bloggene deres.

Ønsker alle en fin dag!!

Jeg ligger syk på soffan. Hoster og harker med feber.. ÆSJ! Så da blir det ingen jobbing med prosjekter, men dere skal få se kontoret "ferdig" stylet om noen dager. Lover!!

Klem Madelén

9 koselige kommentarer:

Martilie sa...

Grattis med Award og utfordring. Spennende ønsker, og ikke minst spennende å se om noen plutselig oppfyller seg :)

God bedring!

Klem fra Tove

Jijji sa...

Herlig ønskeliste:)
Masse god bedring til deg!

Klem fra Jijji

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Hehe..veldig fornøgd med den lista ja! Herlege ønsker, håper alle går i oppfyllelse for deg!!:)
Eg har visst gått i surr i kven eg har gitt den awarden til før. Men eg syns glatt du fortjena 2;)
Du må ha masse god bedring!:)
Klem:)

Camilla sa...

Usj da, er du blitt syk!?
Sender masse godbedring din vei, håper du snart er oppe på beina igjen =)

Baaaare 7.ting jeg ønsker meg ;)

Tar utfordringen jeg, må bare luke ut 7 først.
Klem, Camilla.

Merete sa...

Du har vunnet min Giveaway!!
Ta en titt på bloggen min:)
Ønsker deg god bering!

Klem, Merete...

Hannes dagbok sa...

Jeg tror du får oppfyldt dette uten problemer....fordelen ved å være en god og snill jente;=)

Huff, håper forkjølelsen din går over snart. Hokus pokus!

Trøsteklem...

Missfryd sa...

Gratulerer med award og for en herlig ønskeliste du har:-)
Tusen takk for koselig kommentar. Ønsker deg en herlig sommer.
Klem Ingrid

Janet sa...

Herlige ønsker. Den innebygde bokhylla ønsker jeg meg også. Nydelig!

Martemora sa...

Kjekt med ønskelister - da er det jo ingen som trenger å lure på hva de skal kjøpe til deg :) Takk for koselig kommentar, og for at du har lagt deg til som følger hos meg!! Klem Martemora

Related Posts with Thumbnails