"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 30. juni 2010

Vinnerlykke igjen.

Jeg burde jo nesten starte med å holde tellinga eller ?! :D:D For her om dagen var jeg så heldig at jeg vant enda en give away! *HIHI*

Ja, hva skal jeg si.. blir jo utrolig glad! Spesielt nå som jeg har vært syk så er det godt med litt gladnyheter.

Merete med den fine bloggen Lykke i Verden hadde en flott give away hvor premien var 7 utgaver av Bonytt + velkomstgave som jeg kunne velge. Kjempe flott premie, Merete!!

Har ikke lest det bladet tidligere, men regner med at det vil inspirere meg like mye som de andre bladene jeg liker.
Jeg hadde muligheten til å velge mellom 6 forskjellige velkomstgaver og da var det dette etasjefatet som ropte ut til meg.

"Madelen, velg meg a.. jeg passer jo perfekt inn hos deg!!" *hehe*

Jeg er endelig på bedringens vei og det føles herlig (hvis bare nesa kunne slutte å renne så hadde alt vært perfekt). Så da er det tilbake på jobb i morra. Gleder meg!

Jeg vil også takke for alle de fine kommentarene jeg fikk i går på kontoret vårt..Tusen takk!! Det varmet veldig at de fleste syntes mine bilder var finere enn inspirasjonen (?!?!).. veldig morro! Gleder meg til å rydde i alle kontor tingene og sette alt på sin riktige plass.

Klem Madelén

11 koselige kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Du er så heldig!!:) Skikkeleg vinnerlykke:) Eg hadde det til å begynne med. Men det ser ut som om det er gått kraftig over:) Nyt det så lenge du kan:))
Eg anbefala deg virkeleg å begynne å sy. Det er ikkje vanskeleg, og eg er sikker på at du kjem til å trylle fram dei lekraste ting når du set igong:)
Så bra et du er begynt å bli frisk! Kjedeleg å vere sjuk:/
Ha ein nydeleg dag Madelèn:)
Klem:)

Veronica sa...

Gratulrerer så mye! Er altid morsomt og vinne give away'er. Synes også at kontorbildet ditt var bedre enn orginalen:)

Anita sa...

Gratulerer!
Min samboer har også begynt å abonnere på Bonytt..Fikk det første i går i posten. Det er forskjellige tips og råd, div bolig artikler osv. Litt for enhver smak egentlig. Litt som rom 123 kanskje :)
Synes kontoret ble kjempe-stilig. Og enig med at det ble bedre enn utgangspunktet jeg og ;)
Klem Anita

Marianne sa...

Gratulerer igjen som vinner, flott blad, du er heldig du. Fint at du er på bedringens vei.
Marianne

Roka Design sa...

En heldig gris av ukjent sort for med du:)
Vinner aldri noe jeg..;)
Ha en super din dag:)
Klem fra meg:)

Camilla`s Castle sa...

Gratulerer med gevinst:) -god bedring videre:)
KLem camilla

Beate sa...

så heldig du er da!! fatet var lekkert!!

klem beate

Daisys home sa...

Så heldig du var,Grattis! Det kontoret ditt ble bare så lekkert,skikkelig gjennomført!Skal ta en nærmere titther inne hos deg.Måtte bare få takke for støtte og kommentar inne hos meg,det varmet!Ha en fortsatt fin kveld,klem sissel

Meg sa...

Hei og takk for hyggelig melding på bloggen min :) Kan jo ikke noe annet enn å le, skrivebordene våre er jo klin like :) Så morro!

Kontoret ditt ble kjempefint!
Drømmer om eget kontor og syrom, men det får bli en annen gang :)

Klem fra meg fra www.smaasteg.blogspot.com

Huset ved elven - fru Strøm sa...

Gratulerer med premien. Forstår godt at det passet med en oppmuntring når du er syk. Flotte kontorbilder nedenfor ☺
Klem fra Fru Strøm

Littshabby littslitt og baremitt. blogspot.com/ sa...

Så heldig du er! Og sikkert velfortjent også!♥

Related Posts with Thumbnails