"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 19. juli 2010

Før-Etter: Det "nye" vaskerommet

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. Så nå skal dere endelig få se noen bilder fra vaskerommet. Det gjenstår fremdeles noen småting som ny taklampe og kanskje voksduk på vaskemaskin. Er plutselig litt i tvil pga. at vaskemaskinen passet så godt inn som hvit. Så vi får se hva som skjer når jeg får voksduken min fra USA.

Her er FØR bildet:

Var det ikke flott før? Likte spesielt godt det orange gulvet og det brune dolokket. Litt sprekker her og der og det skikkelig stygge speilet som var hengt opp av meg selv.
"Klapp på skulderen, Madelén... VELDIG godt jobba.... NOT!"

Men det er fortid nå. Nå er vaskerommet ferdig malt og stæsjet. Grått og hvitt er fargene det går i, med et hint av grønn. I like!!
Så nå kan jeg endelig ta meg litt ferie på oppussingsfronten. Alle store prosjekter er ferdige...helt til jeg finner noen nye selvfølgelig ;P. Men skal prøve å drøye det litt nå.. jeg er lei av å male.. *he he*

Så her skal dere få ETTER bildene:



Så slik ble det! :D:D
Merk: vaskerommet er ca. 3,5 kvadrat. Så ikke veldig stort..


Dette var en av mine rimeligere makeovers fordi jeg hadde det meste fra før. Hyllene og tørkestativet kjøpte jeg på loppa for en liten tid tilbake og malte det hvitt. Dolokket og speilet kom fra IKEA. Vi har brukt lister rundt speilet for å gjøre det litt større (måtte dekke mange flekker fra de gamle flisene).
Kjøpte fake plante (jeg veit det er fy..)og en liten duftsten som det står nostalgi på fra den lokale butikken "Kronen på verket". Resten av pjuset hadde jeg fra før og malingen var "gratis" (fikk litt av svigers så lenge vi ble med å spilte Settlers med dem ;P). Så jeg må innrømme at jeg er veldig fornøyd.

Tittet litt tilbake på bloggen min og ser at det alt har gått en måned siden jeg startet og da regnet jeg med at det tok en helg.. HA HA!! I WISH! Kanskje litt naivt..?

Vil ønske alle mine nye følgere hjertelig velkommen til meg!! Setter veldig pris på hver og en av dere.

Klem Madelén

PS: Trekker vinnerne av Give Away'en i morra rundt 19-20 tiden.. :D


22 koselige kommentarer:

♥ Monica ♥ sa...

WOW!!! Så fantastisk flott det ble. Et helt nytt rom. Det er jo ikke alltid så mye som skal til for å forandre rommet totalt og dette var meget vellykket!!! Nydelig!

Randi sa...

For en forandring! Vart jo superflott no då. Herlege farga du har valgt her!
Digger sånne bokser som du har til vaskepulver, må eg ha meg eg og når eg ein gang får eige vaskerom som er stort nok til litt meir "dill"... ;-)
Flott blogg du har her. Legger meg til som følgjar eg, for her kjem eg nok igjen... :-)
Ha ein fine sumardag vidare.
Klems

Hvite tulipaner sa...

For en herlig forandring!Ble utrolig fint!Her kan du virkelig være fornøyd og kose deg med klesvasken;)
Ha en fortsatt fin kveld!
Klem

Grankongla - Livet på Bostad sa...

Så flot forandring!! Hva slags maling har du brukt?? Jeg har et vaskerom (gamle gadet vårt) som jeg gjerne vil ha litt maling på nemlig, over fliser og det hele........Tips tas i mot med takk! :)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Det var verdt å vente på!!:) For ei forandring! Grått og kvitt er berre så lekkert ilag!!:) Kosleg med hyllene. Likte alt!;) Og er misunneleg..eg har nett vore ned i den skumle kjelleren vår å sett på ei maskin med kle. I vinter var der mus og!! IIiik!;) Vi har eit rom i hovedetasjen som skal bli vaskerom..men ting tar som alltid tid;)
Ha ein flott kveld!
Klem:)

Daisys home sa...

Dette skjønner jeg at du er fornøyd med!For det var bare Utrolig lekkert og gjennomført.Likte godt den gråe fargen mot det hvite.Og hvem kan se at det er fake plante...?Har etter hvert funnet ut at det er helt ok å bruke sånne,slipper iallefall at de står der visnet og stygg!Jeg likte godt VaskepulverBoksene og alt her var bare såå fint.Regner med at du koser deg masse med klesvaskingen heretter...Klem sissel

Godt Isolert/Victoria sa...

NYDELIG!!! Rett og slett! :)

tove sa...

Hei hei
Endelig tilbake etter en koselig hytte tur.
Vaskerommet ditt ble knall fint.
Skjønner godt du ble fornøyd med det.
Ha en fin mandags kveld
Klem Tove

trine sa...

Jaaaaa:):):)

Jeg sier det samme som godt isolerte Victoria-NYDELIG!!!RETT OG SLETT!

Hjemmet deres blir bare flottere og flottere og det er så spennende å titte på alle detaljer:):).

Og duftstein setter prikken over ièn.
Plastblomster har jo blitt rene kunstverkene så det er ikke fy lenger for meg i hvertfall enda jeg er ei blomsterjente,det vet du jo!

Monica sa...

dette ble jo virkelig fint og for en forrandring da gitt... nå inspirerer du meg til å begynne på mitt, dete r jo ikke så mye som skal til, litt maling og vips så er hele rommet endret. klem Monica

Fiolkransen sa...

Så utrolig flott det ble! Kjempemorro å se forandringen, og morro når man kan ha litt gjenbruk.
Fargene du har valgt var nydelige:)

Sommerhilsen fra Thea

Tove `blogg verden sa...

Det ble jo utrulig flott!!! ikke alltid det er så mye som skal til!! Masse flotte detaljer!!
Ha en fin kveld
klem Tove

lillelaila sa...

Så morsomt å se det flotte resultatet! Har jo fulgt med på dette og vært så spent;)
Dette ble jo knallbra Madelèn!!!
Veldig fint med grått og hvitt!
Ting tar jo ofte lengere tid enn man håper på, men det gjør ikke noe når det blir så bra til slutt;)
Stod det hvor du hadde kjøpt de vaskepulverboksene? De kunne jeg virkelig tenkt meg...
klem Laila

Hannes dagbok sa...

Så fantastisk fint det ble!!! Tipper du er fristet til å hente camping sengen og rigge deg til ;=)Sånn blir i allefall jeg....(gjør det ikke altså)
Masse super inspirasjon for vaskerommet er faktisk det neste som skal gjøres her i huset også!

Klem, Hanne

Randi sa...

HELT RÅTT:) Dette var virkelig verdt å vente på:) Så utrolig flink du har vært!!! Kjempefine farger og mange fine detaljer:) Godt jobba, snuppa!!
Klem, Randi

Camilla`s Castle sa...

Dødsbra make over!:) Det ble konge bra;)

June sa...

Åj, litt av en forandring! Utrolig fint det ble!!:)
Nå blir det ingen sak å ta klesvasken...
Klem

Heims lille verdenshjørne sa...

Herligland! Det ble jo helt fantastisk mye bedre! Flink du er:)

Jatte sa...

Det ble utrolig fint!!
Godt jobba ;)

Klem Jatte♥

nr14 sa...

Veldig flott resultat...og i tillegg har du fått til kjempeforandring uten å bruke masse penger:)

Anno1925 sa...

Dette ble jo kjempeflott!
Kjenner godt til at ting tar mye lenger tid enn man regner med. Slik er det med nesten alt vi foretar oss her i huset.

Klem

martine sa...

Utrolig stilig å se forandringen! :) jeg har planer om å male gulvbelegg + vegger på badet vårt som en midlertidig løsning.. Hva slags type maling brukte du på gulvet? og har det holdt seg greit?

Related Posts with Thumbnails