"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 16. juli 2010

Ikea shopping

På onsdag så var meg og kjæresten en tur på Ikea!! Morro :D:D. Dette hadde jeg gledet meg til lenge!
Jeg var på jakt etter et speil, noen håndkler og ellers litt stæsj.


Er det bare meg som synes der er litt farlig på Ikea.... når du ikke har en klar plan..? Det er jo så utrolig fort gjort å bare putte den ene tingen etter den andre i kurven og før man vet ord av det så er den nesten full :O

Så jeg kan jo innrømme at det ble endel "stæsj" ;P
Men selv om det ble mye shopping så synes jeg det meste er fornuftige ting. Det vil si, ting som jeg har bruk for med en gang. Ting som ikke skal legges i en skuff og glemmes. Mye av dette skal på det "nye" vaskerommet og resten skal litt her og der.


Dette ble den endelige shoppinglisten:
3 hvite håndklær
1 hvitt speil
100 telys
50 stearinlys
6 kubbelys
4 kjøkkenhåndkler
1 hvitt dolokk
1 pakke med stilige kritt
4 skjærebrett
1 patentglass til spagetti
2 pakker batterier
14 tidsskriftsamlere
1 sittepute
2 bildelister

Det ble faktisk ikke så veldig dyrt heller.. :D:D

I morra så er gulvet tørt nok til å begynne dekoreringa *jeg tripper her*. Jeg skal henge opp 2 hyller, 1 tørkestativ og 1 speil og så er det stylinga. Må jo også nevne at jeg ga opp å finne no voksduk her i Norge så jeg bestilte 4 meter med treimitasjon voksduk fra Statene. Kommer gjerne med navn og all info på siden hvis handelen går bra ;). Har aldri bestilt fra USA så må jo si jeg er spent, men det ble jo under 200,- så det skal vel ikke bli noe problem med toll og moms. Spørsmålet er jo bare hvor lenge det tar før jeg får varen.

Dere skal få se vaskerommet før vaskemaskinen er ferdig da.. så slepper dere å vente lenger enn nødvendig ;) Tenker jo på dere lesere vettu...

Ønsker dere en herlig sommerkveld!! Jeg skal en tur til min tante og scrapper litt.. :D

Klem Madelén

8 koselige kommentarer:

Minmill sa...

Gulvmaling gasser, ja det kan jeg skive under på. Håper jeg ikke får varige men av gulvmalingen. Hehe. Det er nok ikke det siste jeg maler i dette huset.

Ser ut som du har kost deg på Ikea ja. Sånn bildelister har jeg også lyst på, men i hvit. Det er deilig å få gjort noen raid av og til. Klem

Roka Design sa...

Heisann:)

Spennende:)
Gleder meg til å se resultatet av vaskerommet ditt:)
Kanskje jeg kan plukke litt inspirasjon til mitt eget;)
Ha en strålende helg:)
Klem fra Kari:)

Hannes favoritter sa...

Hei!

Enig, IKEA kan være farlig for lommeboka, men jeg synes du har vært flink! Alt på lista di er jo kjempefornuftig!
Jeg skal på IKEA om åtte dager (ikke at jeg har nedtelling... ha ha ha), da skal jeg prøve å være flink og fornuftig....

God helg!

Klem fra Hanne

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Sukk! Du fekk jo handla masse jo!!:) Trur eg må ein tur til på IKEA, der kan han sjå min kjære..når eg ikkje fekk handla ferdig sist;)
Normalt pleier eg og å handle full korg. Og eg er alltid overraska over kor billeg det er:) Husker ein gong eg og ei veninne var på IKEA. Vi gjekk der i 3 timer..når vi kom ut igjen og la alt i bilen kom vi på at vi måtte jo ha det og det og det..så vi gjekk inn igjen å handla ein time til;) Good old times;)
Gleeeder meg til å sjå vaskerommet ditt! Og fortell gjerne korleis USA shoppinga gjekk..lurer litt på den:)
Ha ein fin kveld!
Klem:)

LykkeLise sa...

Hihi ja det må jeg si! Shoppe kan du;) Det ER farlig på Ikea...vognene er så store der, også er det så lett å bare slippe ting nedi vogna..men når man kommer til kassa å tror det har blitt kjempedyrt, så er det bare for en tusenlapp;)

Ønsker deg en deilig sommerkveld:)

Klem Lise

lillelaila sa...

Koselig med ikea tur! Mange bra kjøp her Madelèn. Lys MÅ jeg ha når jeg er på ikea, masse lys.
Fint at du tenker på oss som venter på å se vaskerommet ditt;)
Ha en fin helg!
klem Laila

Jatte sa...

Me ♥ Ikea :D

Ser ut til at du fikk med deg masse fornuftige ting og tang!!

Blir spennende å vaskerommet ferdig!

Nattaklem fra Jatte♥

Daisys home sa...

Oj,her har du fått shoppet med deg litt av hvert.Morro med sånne shoppingturer.Bare så synd at nærmeste Ikea som for min del er i Trondheim,er ca 34 mil unna..Da sier det seg selv at det blir en sjelden gang..Spent på å se det ferdige vaskerommet ditt!
Har omsider fått lagt til bloggen din i min bloggRolliste..Må følge med hos deg vet du!Ha en fortsatt flotters sommerSøndag,klem sissel

Related Posts with Thumbnails