"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 5. juli 2010

Min sommerlektyre.



Plutselig var det litt stille på interiørfronter her på Bettum Villa. Ja ja, sånn kan det gå.. sommeren er over oss og da er det jo så deilig å nyte den.. ikke sant?

Men jeg kommer sterkere tilbake igjen med vaskerom, dvd-vegg, give away-premie og generell ommøbelering om en uke eller no tenker jeg. Må jo liksom bli ferdig med det også ;P. Kan jo sikkert kalle det en mini bloggtørke. Vil jo ikke vise frem når alt står på hode... synes ikke det er så rart ;).

MEN over til det jeg ville fortelle dere i dag: Min sommerlektyre!

Meg og kjæresten bestemte oss forrige tirsdag at nå skulle vi bestille oss litt nye bøker fra amazon.co.uk. JIPPI!!! Kunne dessverre ikke ta helt av slik som jeg ville, men det ble i allefall 4 nye fantasy bøker på oss.
  • Nation, Terry Pratchett
  • The Carpet People, Terry Pratchett
  • Garden of the moon, Steven Erikson
  • Deadhouse Gates, Steven Erikson

Og må bare skryte litt ekstra over servicen på amazon.co.uk for vi bestilte som sagt på tirsdag kveld og tror du ikke at det trappet opp en mann fra UPS på døra mi torsdag kl 16 (!!!). Snakk om rask levering! Har til dags dato ALDRI hatt problemer med å bestille derfra og så er det jo billigere også.. BONUS!!

Neste gang så skal jeg bestille mange sy-bøker hadde jeg tenkt.. er det noen som har noen anbefalinger til ei nybegynner?

Klem Madelén

6 koselige kommentarer:

lisje astrid's husblogg sa...

Hei♥
Kjenner på meg at det blir mindre blogging her og no straks!
Eg har ikkje råkke inn å kommentert til alle som eg vil!
Tida strekk ikkje til..
Barna mine har skulefri(eg og),og eg brukar tida ilag med dei♥
Så blir det litt små "jobbing" med maling og div imellom..
Men,først av alt skal vi kose oss og ikkje stresse!

Nyt bloggtørka di til sommarkos:)

God sommar♥

Klem frå Astrid:)

Marianne sa...

Kos deg med bøkene dine og nyt Vestfoldsommer`n.

Ha en fin sommerdag.
Gleder meg til å følge deg igjen senere.

Marianne

idyll sa...

Ja bøker gir et hjem personlig preg og stemning:) Er nok ikke så belest i fantasy sjangeren jeg..

Amazon er superduper!!

Ha ei nydelig sommertid, klem

Malin sa...

Oi, det var virkelig rask levering ja!! De selger vel bare bøker på engelsk der vel?
Leser bare bøker på norsk her, og bøker koster da så utrolig mye.

Selv har jeg akkurat lest "øya" De var helt allright. Handla om spedalskhet :) Ellers leste jeg før det, Lucifers Evagelium, virkelig spennende bok, den anbefaler jeg :)

sologbolig sa...

Mange takk for idèer ang. inngangspartiet. Nå har eg reve ned alt som hang der og vaska veggen .... så får vi se ...!!
Kjekt med rask levering. Eg har ikkje bestillt noe fra amazon, kanskje eg må prøve det. Bruker å bestille fra capris.
Ha ein god dag. Klem.

lillelaila sa...

Heisan!
Kos deg med gode bøker i sommer Madelèn! Det har nesten blitt en tradisjon her hos meg. Ny bok og noe enkelt håndarbeid.
Håndarbeide er i boks, heklet teppe i sekskanter, men bok har jeg ikke funnet ennå. Har en uke til på meg da til vi går i feriemodus her i huset :)
Ha en god sommer!
klem Laila

Related Posts with Thumbnails