"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 15. juli 2010

Mørkt og nostalgisk stilleben.

Er ikke kjæresten min flink til å lage stilleben (og å ta bilder)??


Det synes i allefall jeg ;). Liker det nostalgiske og mørke preget.
Nå skal jeg ut på vaskerommet å male siste strøk på gulvet! Var på Ikea i går så det klør i fingrene etter å få dekorert med de forskjellige tingene. :D:D

Klem Madelén

PS: I morra kommer et lite Ikea innlegg. Må jo vise frem det jeg shoppet!
PSS: Har du ikke meldt deg på min give away enda så kan du gjøre det ved å trykke på linken til høyre.

9 koselige kommentarer:

Barbro sa...

nydelig stilleben! og flott bilde :) flinke mannen ja!
klem fra Barbro

Det lille huset med druehagen sa...

Grei kontrast mellom det hvite og mørkt. Kan bli for mye hvitt;)
Klem Gro-Beate

Camilla sa...

Kjempe fint =)

tove sa...

WOW. Stilig bilde.
Hvordan har dere fått til det?
Skriften jeg har brukt heter Vivaldi
Ha en fin kveld
Klem Tove

lillelaila sa...

Flott stilleben, og flott bilde. Mørkt og mystisk.. Kreativ og flink kjæreste du har.
Kurvene fra Europris var kjempefine. Får aldri nok av kurver.
Gleder meg til ikea innlegget ditt;)
klem Laila

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Eg og syns kjæresten din er flink! Skikkeleg tøfft! Han har vel redigert det etterpå?
Eg har nett vore på IKEA, men det var eit stressopplegg uten like..mannen stod nesten å trampa i golvet for å få meg til å skynde meg..sukk..måtte gå derifrå uten å sjå skikkeleg. Men fekk no med meg litt då;)
Gleder meg til å sjå kva du kjøpte:)
Ha ein fin kveld!
Klem:)

salige lavendel sa...

Du, dette var jo helt rått! Så flink han er både til å style og fotografere!!Og takk for hyggelig besøk hos meg i dag=)

Bettum Villa sa...

Takk for kommentarene, folkens! Bildet er jo selvfølgelig redigert. Kjæresten begynner på fotografi studiet til høsten så da er det viktig å få litt trening før start..
Så det er nok ikke siste gang det kommer et bilde fra han her tenker jeg ;P.

Klem fra meg

fryd&forandring sa...

Så flink han er!!
Spennende med ikea-nytt da, gleder meg til å se!

Ønsker deg en god helg!

Related Posts with Thumbnails