"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 31. juli 2010

Oppsummering av juli.

(Hei mine bloggvenner. I søvnens klør skriver jeg "dagens" innlegg.)


Da var juli alt over... *sukk*. Tiden går jo så fryktelig fort. Jeg må jo ha hatt det kjempe gøy?! Joa, har jo egentlig det, men kjenner at kropp og sinn lengter etter litt ferie. Og i dag er det ca.14 dager igjen.

Ferien starter med bryllup og stas. Deretter blir det forhåpentligvis en etterlengtet hyttetur. Og da snakker vi hytte med stoor H. Ingen strøm, ingen vann, et lite stykke til utedo, men det skorter ikke på kjærlighet der da ;).
Så gleder jeg meg? JA! Meg, kjæresten og lille Pippin på kjærlighetsferie ;) *tra-la-la*



MEN
Tenkte jeg ville oppsummere litt hva juli har inneholdt slik at jeg i ettertid kan gå tilbake å se hvor effektiv jeg er.. *hehe*








Jeg/vi har:

-Gjennomført min andre give away. Kjempe suksess! Mange nye følgere :D:D
-Pusset opp vaskerommet. Kjempe bra!! Nå er det grått med hvite detaljer.
-Ommøbelert stue og gangen... enda ikke helt fornøyd, men det får holde inntil videre (dere skal få se noen bilder av det snart).
- Vært på Ikea. Kjøpte bildehyller som nå henger i gangen (jada.. dere skal få se bilder ;P)
- Og så har det jo blitt litt shopping.. som det alltid blir. Bukser, kurver, spraymaling og det som verre er..
- Og så har jo vi vært å gått mange turer i Essoskogen. PINNEN (øverste bildet) har blitt en telysholder. "Han" lever det gode liv :).



Og det var vel det, tenker jeg! Lurer på hva august har i vente for meg? *Spennende*

Nå kjenner jeg at det er tid for å finne sengen. *Gjesp*

God natt alle sammen....ZZZzzzzZZZZ.............

Klem Madelén

10 koselige kommentarer:

åshilds villa sa...

hei.tusen tak for koselig besøk på min blogg..åj så fint vaskerom du har..har likedan boks der det står vaskepulver på..de er skikkelig dekorative..ønsker deg en fin kveld.klem fra meg..

Daisys home sa...

Må si at du har vært utrolig flink og effektiv ! Så nå kan du kose deg og nyte ferien.Ser du lager så utrolig stilige Tags,de som du hadde på Giveawayen din..Lager du og selger sånne?Måtte bare spørre for de var så utrolig flotte..Ha ei fortsatt strålende fin helg,klem sissel

Miss Mette sa...

Hei Madelén
Så flott vaskerommet ditt ble! – flotte hyller og bokser… Kjekt også å se en oppsummering av innleggene dine :) Likte veldig godt kurvene fra Europris og gratulerer så mye med suksessfylt giveaway – kjempegøy… og flotte premier. Fantastisk nydelig det sort/ hvite bildet du har tatt! Ønsker deg en flott søndag, og snart ferie :) Klem fra Mette

sologbolig sa...

God morgen ! Så effektiv du har vert da og så fint du har fått det på vaskerommet. Vi får håpe at august blir en flott sommermåned. Ha ein fin søndag. Klem.

Marianne sa...

Hei og takk for hyggelig kommentar hos meg, ja nå er det august og håper at den måneden også blir fin.
Alltid så hyggelig å følge med hos deg!!! Så fint vaskerommet blei.

Marianne

trine sa...

Enda et nytt tekst og bilde innlegg fra deg.....Ventet ,skjønner du:=)

Jeg må bare fortelle deg og dine følgere at du og bloggen din har blitt et must fordi det skjer noe der ,enten i tankene dine eller helt praktisk, som regel begge steder he he ...

Ha en fin,fin søndag!

Elin med Draumesidene sa...

Tusen takk for alltid så fine ord inne hos meg! Eg har vore ein kjempesløv medbloggar i juli! Så det har vore lite bloggelesing! Men di oppsummering viser vel at du har vore effektiv både her inne, og i det daglege ;) Tenk at det er august?! Men alle månadar har sine fordelar. Eg gleder meg veldig til at meir bær og frukt skal bli modne, og lillebror gleder seg veldig til at barnehagen åpnar neste tirsdag :)

Håper dokke har det flott på hytteturen!
Ha ei fin fin augustveke!

Klem frå Elin :)

Elin med Draumesidene sa...

Gløymde å seie kor flott vaskerommet ditt såg ut! Her er det IKKJE slik orden! Minner meg på at det nok er neste prosjekt... ;)

E.

Hasigamas mamma sa...

Det har jaggu fått gjort litt, ja! Og vaskerommet var så fint!!! Deilig med orden... vaskerommet er vårt absolutt mest kaotiske bruksrom.... tror jeg også må ha det som neste prosjekt ;)
Ha en fin kveld og ei god, ny uke!
Klem
Lise

Lykken i Livet sa...

Så fint vaskerommet ble.
Tida går så alt for fort ja. Snart høst, men håper vi får en varm og deiig august først.
Klem Marie :)

Related Posts with Thumbnails