"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 9. juli 2010

Ting tar tid.. :)

Det er fortsatt pausetilstand her på Bettum bloggen.. :) Det er sommer!!

All tid jeg har tilovers går rett og slett til å kose meg i sommerværet (når været er "innom" selvfølgelig) og vaske i huset, men jeg har jo selvfølgelig også fått gjort en hel del med forefallent arbeid.

Jeg har også kommet i gang med vaskerommet... ENDELIG!! Min kjære var så herlig at han hjalp meg med å få ned de S**** flisene. Så i dag har jeg støvsugd og plukket opp glass. I løpet av dagen eller morgendagen så håper jeg på at jeg får startet med å male. Yeah!!

Og så over til litt kjip agurknytt.



I går var det noen pøbeler her å stjelte glass og metall søppelbøtta mi!! Snakker om frekt!! *ARG*
Har ikke ringt Vesar enda, men håper de er behjelpelige. Regner selvfølgelig ikke med det.. for alt som blir stjelt er som regel en tap-situasjon. Så dere idioter som har tatt den... SHAME ON YOU!!

Ønsker alle dere herlige lesere en god sommer. Nå skal meg og kjæresten ut å gå tur i Essoskogen igjen!!

Klem Madelén

9 koselige kommentarer:

Drømmer om drømmehuset sa...

FRekt som fy altså!
At noen kan være så frekk,hm!
Ha en vidre fin kveld!
Klem fra Christina

Roka Design sa...

God sommer til deg også:):)
Stjele søppel spann...hva i himmels navn, det var da også en ting å stjele gitt:)
Klem fra kari:)

Fiolkransen sa...

Nyt sommertida.. den er så kort og må nytes nå:)

Søppelbøttetyv altså! Makan! Håper det retter seg og at du får en ny raskt.

Fortsatt god sommer, her har vi vært en tur på stranda i dag.. deilig:)

Sommerklem fra Thea

Fargeheimen sa...

Folk er rare, dei stjeler jo søren meg alt som står laust. Skamme seg skulle dei.

Ha ei strålande fin helg. :)

Randi sa...

Er rolige blogge-tider for meg også nå, og regner med at det blir sånn i en del uker framover... :)
Så bra at flisene til slutt måtte gi tapt, blir så spennende å se hvordan vaskerommet ditt blir. Lykke til:)
Kose deg videre, og nyt dagene!
Klem, Randi:)

LykkeLise sa...

Tror det er ganske still jevnt over her om dagen...alle nyter sommeren ute:):)
Folk stjeler alt om dagen....er det mulig lissom!!! Skulle tatt dem på fersken!


Ønsker deg en nydelig helg:)

Klem Lise

Jijji sa...

Hva slags idioter stjeler avfalldunker? Fatter ikke hva folk kan få seg til å gjøre...

Uansett; håper dere koste dere i Essoskogen. Er så fint der...

Ha en fortsatt herlig sommer!

Klem fra Jijji

tove sa...

Kos deg masse
Klem Tove

lisje astrid's husblogg sa...

Mange rare folk!...Hmmm..At det går an!

Tusen takk for fine ord frå deg♥
Eg set stor pris på deg:)

Ønskar deg gode sommardagar:)
Klem frå Astrid♥

Related Posts with Thumbnails