"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 11. juli 2010

Tur og Give Away.

Nå er det ikke mange dager igjen før det er give away trekning her hos meg. Så hvis du vil være med så er det bare å trykke på linken til høyre på siden :D.
Ønsker alle sammen lykke til!!!

1. premie er et gavekort hos lobelia.no.
Det blir også en 2 og 3 premie (hemmelige) som jeg trekker blant mine herlige følgere. Gleder meg!!




Som sagt så var meg og kjæresten ute å gikk tur i Essoskogen igjen her om dagen. Det var en magisk stemning der + millioner med mygg ;P. Så vi fikk nok begge årets første, andre og tredje myggestikk.. hehe.


Min kjære tok som vanlig noen herlige bilder (litt fan ja ;P) som jeg får lyst til å vise dere.
Madelén med sin gode venn PINNEN. "Hun går ingen steder uten sin PINNE! Gjennom regn og snø så er PINNEN der for Madelén".



Det var virkelig en herlig tur!! Gir mersmak :D.

Pinnen skal få ligge på tv-benken eller en annen benk med søte små telys på seg. Eller kanskje jeg finner på noe annet?! Spennende for meg (og PINNEN). ;P

Klem Madelén

PS: Vaskerommet har fått 3 malte vegger. Gikk jo selvfølgelig tom for maling :/ så da blir gulvet og den ene veggen samme farge. Kan jo sikkert bli stilig det også. Så i løpet av uka skal det kjøpes inn speil, taklampe, håndklær og voksduk til vaskemaskinen. Gleder meg til å vise dere det ferdige resultatet!!

8 koselige kommentarer:

trine sa...

Det blir spennende med den trekningen gitt,jeg er jo med he he:=)!

Ellers så er det ikke det "granne" rart at du er fan av din kjærestes bilder.Han har helt opplagt store evner i dette.
Du er jo ,sammen med feks Pippin, utrolig fotogen.

Ha en flott søndag i regnet!

tove sa...

Stillige bilder. Høres ut som en fin skog tur.
Blir spennende med give away. Jeg blir nok ikke den heldige vinneren men gir aldri opp håpet. Morsomt bare å delta da.
Ha en fin søndagskveld
Klem Tove

Jijji sa...

Så fine bilder dine kjære har tatt av deg!

Gleder meg til å se bilder av vaskerommet:)

Ha en herlig sommeruke!
Klem fra Jijji

Hannes favoritter sa...

Hei hei!

Nå har jeg meldt meg på Give Awayen din... tenk at jeg holdt på å gå glipp av den...

Det blir spennende å se bilder fra vaskerommet ditt!!!

Ha ei super ny uke!

Klem fra Hanne

salige lavendel sa...

Hihi, ja en livlig fantasi er sunt og gjør livet mer spennende.

Min stil sa...

Hei. Så flotte bilder. Ikke rart du er fan.
Ha en fin kveld.
:) Susanne

Daisys home sa...

Hørtes ut som en koselig tur!Lurer på hva det er med denne pinnen...jeg også..hi..hi..Spent på å se bilder av vaskerommet ditt.Ha en fortstt strålende sommerkveld,klem sissel

Pillepalle.... sa...

Synes jeg har aldri vært her inne før! For en fin blogg du har :) Tusen takk for koselig kommentar. Hilsen fra PiPa

Related Posts with Thumbnails