"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 28. august 2010

Før-Etter: Hobbykrok

Slik ser da mitt nesten ferdige hobbyrom ut. Ved nesten mener jeg at stoffer og ting blir jo stadig gjort om i en slik kreativ krok så det blir aldri ferdig. :) hehe 

Jeg fant en hylle fra soverommet oppe (til venstre) som var svart.... denne har nå blitt turkis/blå. Fant også frem noen søte hjørnehyller som jeg kjøpte på bruktbutikken for en stund tilbake. Disse ble også tyrkis/blå.
Så nå har jeg endelig en liten krok nede hvor jeg kan være litt kreativ. Scrappe, male, sy etc.. 
Må bare lære meg å sy.. tar gjerne imor tips om bøker/nettsider som er fine for nybegynnere. 
Var så heldig for en stund tilbake at min tante skulle kaste masse stoffer. Så da fikk jeg tatt med meg litt som jeg muligens så noe potenial i. Takk tante! Etter bursdagen min skal jeg likevel kjøpe inn store mengder stoffer slik at jeg får litt fritt spillerom.

Må også nevne at pelsen skal flyttes opp på veggen i toppen av trappa. Plutselig passet den liksom ikke inn lenger her ;P.
Fant også en pose med forskjellige sytråder på høstmarkedet for en tid tilbake (30,-.)
Boksen har jeg egentlig ikke peiling hvor kommer fra..
Synes egentlig den er litt stygg, men også litt stilig.. rart det der ;).

Slik så det da ut for noen måneder siden. Helt greit, men uten noen skikkelig funksjon.

Så da har dere fått sett dette hjørnet også. Men dere skal ikke se bort ifra at dette hjørnet kommer til å gjennomgå enda litt mer forandring eller rettere sagt jeg kommer til å trenge mer oppbevaring. ;) Når det skjer så skal dere selvfølgelig få se.

Neste innlegg så skal jeg ta opp hvor hvordan det ligger ann med alle mine påbegynte prosjekter..

Klem Madelén

16 koselige kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Her skal nok kreativiteten blomstre:)) Eg syns den pulten din vart råstilig! Og dei turkise hyllene dine var prikken over i'en:) Kjempefint vart det! Gleder meg til å sjå kva du skaper her:)
Eg er blitt sjuk, så alle prosjekt er lagt på is for helga..men, men..:)
Ha ein flott kveld søte Madelen:)
Klem:)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Å her vart det fint!! Ein herleg hobbyplass!!☺ Vert nok mange fine prosjekt som kjem til liv under trappa☺
Under trappa kan vere "navnet" ditt på ting du lagar☺☺

Håpe du har ein fin lørdagskveld☺

Klem M♥

Aqua-lady - interiør og hverdagsglimt sa...

Det ble jo kjempeflott! Kjekt å ha en egen hobbykrok. :) Misunner deg litt den kroken og symaskina ;)

Det blir spennende å se hva du skal bruke kreativiteten din på der under trappa. :)

Ha en strålende kveld.
Klem
:)

Romantikk-takk. sa...

Kjempefint,flott pyntet arbeidsbenk,og mye ryddigere enn mitt. :)Nyt resten av helgen. :)Klem.

Martemora sa...

Så fint du har fått det! Godt å ha et sted for alle tingene, kjekt å slippe å rydde bort det man holder på med...
Ha en fin lørdagskveld!!
Klem Martemora

Camilla`s Castle sa...

Jøss, så smart bruk av et ellers så ubrukelig hjørne:) Deilig å ha et eget område når man skal være litt kreativ:)

Ønsker deg fortsatt god helg!:)

Camilla

Home By Virginia sa...

Hei på deg ☺

For en koselig hobbykrok du har fått deg... ♥ Kjekt å ha et sted man kan være litt kreativ... ☺

*God Helg*

Klemmer fra MV ♥

Anitas Hverdagsliv sa...

Så kjekt med en EGEN hobby krok! Har jeg planer om også etterhvert :) Jeg er også helt i startfasen med å sy. Har kjøpt meg masse Tilda stoffer, og sytråd..Nå mangler visst bare symaskina og starthjelpen! Og det skal jeg få med min snille mamma :)
Ønsker deg lykke til med sy-prosjektet!
Klem Anita

Anita sa...

Det var ein bra utnytting av "under-trappa-plassen" :)
Herleg det må vere med eigen sy krok, her flyt det utover heile kjøkkenbordet når eg finn det for godt å sy litt:)
Boka "Barn igjen", syns eg er kjempefin- det er barneklær med litt retroinspirajon! Minner om klær frå eg var lita;) Men ein kan jo mikse og trikse med masse forskjellige stoff!! Syns det er greie oppskrifter for meg som er nybegynner..vil nok alltid vere nybegynner tror eg;)

Ha ei fin helg!!

Klem Anita

lisje astrid's husblogg sa...

Å wooooow!
Dette var kjempe lurt!
Å kjempe fint:)

Klem frå Astrid♥

Anette sa...

Så fin krok du har laget deg :) Også synes jeg te skrinet i innlegget under var knallfint :)
Klem Anette

Barbro sa...

Så flott hobbykrok! Her skal du nok lage masse fint ja ;)
Tusen takk for hyggelig kommentar! Prinsessekake nr 2 (!) i dag ble også en suksess. Nå er det heldigvis et år til neste gang!
Du får sette mannen på saken ;)
Nattaklem fra Barbro

Kaoskontroll sa...

Tusen takk for moralsk støtte! Du er heldig som har en vis håndverker i familien! Min far er også en bra mann, men strekker nok ikke helt til på slikt. Han var imidlertid her da naboen fikk resten av pengene i dag, og også han spurte pent om ikke en liten innrømmelse av at ting ikke hadde gått helt glatt var på sin plass. Men vi fikk bare fastslått at denne mannen er uten feil i egne øyne og min fars trøstende ord da han gikk var "Ja, du skal bare være inderlig glad du ikke er gift med en slik!" Og det er jeg! ;) Hehe

Det er ikke noe kjekt med nabotrøbbel, det vet jeg jo fra før. Merket egentlig ikke før jeg flyttet hvor mye det hadde slitt på meg å ha en skulende nabo, så det er jo dumt at det også blir uggen stemning her... og det vet du sikkert alt om, etter det du forteller. Ja, hvem trenger fiender når man har "gode naboer"? :P

Stor klem

Blåveispiken sa...

Så fint hjørne du har fått deg! Deilig med en fast plass til alt "rotet"...ja, for det blir jo en del rot med disse hobbysakene ;o) Kos deg i hobbyhjørnet ditt! Go'klemmer Marianne

nr14 sa...

Koselig plass du har laga deg og kjempepraktisk utnyttelse av plassen under trappa.

Når plassen er koselig så blir det også til at en tilbringer mer tid der:)

Kos deg under trappa og ha en fortsatt fin helg:)

Christine sa...

Blei jo kjempe fint i kroken din :) Kjempe bra utnyttelse av plassen. Ska sjå at du lærer å sy på egenhånd, og kreativiteten blomstrer under trappa :)

Ønske deg ein finfin søndag.

Klem :)

Related Posts with Thumbnails