"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 8. august 2010

Hvem er dere?

Som noen av dere kanskje har oppdaget så har jeg hatt en meningsmåling på siden av bloggen min i en ukes tid nå hvor jeg ville vite litt om hvem som besøker bloggen min gjevnlig.

Utrolig morsomt å se resultatet:

Kvinne: 38 (90%)              
Mann: 4 (9%)        
(Morsomt å se at jeg har noen mannfolk som er innom siden min i gjevne mellomrom. Mistenker at dette er noen familiemedlemmer ;P)

15-25 år: 3 (7%)
25-35 år: 16 (38%)

35-45 år: 14 (33%)
45 år + :12 (28%)
(Her ser jeg jo at det egentlig er veldig godt fordelt. Så folk i alle aldere liker bloggen min *hehe*)

Har blogg: 21 (50%)
Har ikke blogg: 21 (50%)
(Her ble jeg litt overrasket. Trodde det var mest andre bloggere som var innom meg, men ser jo nå at det var gjevnt fordelt der også.)

Bekjent: 7 (16%)
Ukjent: 30 (71%)
(Mest ukjente mennesker som er innom.)

Sørlandet: 1 (2%)
Vestlandet: 11 (26%)
Østlandet: 21 (50%)
Midt-Norge: 5 (11%)
Nord-Norge: 7 (16%)
Utenfor Norge: 2 (4%)
(Det er flest østlendinger som er innom meg, men vestlendingene følger hakk i hæl. Hadde ikke trodd det var noen utenfor Norge som var innom meg, men det var det jo ;P)


Så da har også jeg blitt litt klokere på hvem dere er. Men skulle jo gjerne vist enda litt mer. Fant dere meg via en annen side? Eller kanskje jeg var innom deg og la igjen en kommentar en gang? Vil gjerne vite mer om mine herlige lesere!!!

Avslutter med et nytt tur bilde fra Borrestranden.

Klem Madelén

11 koselige kommentarer:

Marianne sa...

Hei Madelèn, du var den første til å kommentere på min blogg når jeg startet den 7.mai iår. Derfor er jeg blitt en daglig følger av din blogg. Trives skikkelig bra her hos deg, gøy å følge med på alle oppussingsobjekter og nyvinninger du holder på med.

Sommerhilsen fra
Marianne

Martemora sa...

Hmm.. vet ikke hvordan jeg fant bloggen din - plutselig var du bare der... og siden er jeg innom deg hver dag på min faste runde :)
God søndag!!
*Klem*

Fru Andersen sa...

Så gøy da, og finne ut litt om leserne sine;-) Jeg husker ikke helt hvordan jeg kom inn på din blogg, mn det kan nok være at jeg fant deg via noen andre og bare ble værende her inne hos deg!

Nyyydelige bilder Madelen! Det bildet av stranden forstørret opp på lerret hadde nok vært fantastisk flott!

Ha en fin søndag videre søte deg!

Randi sa...

Moro:) Synes å huske at jeg snubla over bloggen din en kveld, og det er jeg superglad for!!! Alltid like koselig å ta turen innom deg:) Ha en fin søndagskveld, kose deg:)
Klem

Lille vildand sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg!
Her var mye fint!
Skal lese mer!
Klem, Jannicke

nr14 sa...

Flott turbilde:)

Jeg må også liksom stikke hodet innom i ny og ne for å se;)

Christina Mari Paulsen sa...

Jeg tror jeg fikk en kommentar hos deg,også ble det til at jeg stikker innom deg daglig.
Takk for kommentar & ønske dæ ei kjempe flott uke.
God natt!
Klem Christina

Lykken i Livet sa...

Tror det var du som la igjen en hilsen hos meg første gang. Koslig å komme på besøk her hos deg!
Ha en herlig natt.
Klem Marie :)

Lykken i Livet sa...

Hmmm, eller husker jeg feil. Det var kanskje jeg som la meg til som følger hos deg først :) Ikke lett å huske alt ;)

Barbro sa...

Hei du!
Så flott bilde! Herlige kontraster :)
Jeg mener å huske at du la igjen en hilsen hos meg tidligere i sommer, og det var sånn jeg oppdaget den flotte bloggen din! Her er jeg innom titt og ofte ja (bortsett fra de siste ukene da, når jeg har hatt ferie!) Nå skal jeg ta meg en tur nedover i bloggen her og se hva som har skjedd mens jeg har hatt fri :)

Ellers ja forresten, du lurte jo på hvem vi var, så kan jo si litt mer om det! Jeg er ei trønderjente som returnerte til Trondheim for sju år siden etter mange år i utlendighet i Skottland og England, og før det i utkanten av Oslo (flytta fra Trøndelag da jeg var 11). Nå er jeg tilbake i det jeg alltid har kalt min hjemby :) Her har jeg slått meg til ro med en trøndermann, og vi har ei herlig jente på snart 4 år.
Jeg er utdannet farmasøyt, og er apoteker på et av Boots-apotekene her i byen. Det er spennende, og ikke minst krevende! Ulikt veldig mange her i interiørblogglandia har jeg altså en ikke-kreativ jobb! Det kreative må jeg derfor få utløp for hjemme, og da går det i oppussing, stæsjing, kortlaging, smykkelaging og scrapping.
Jaja, det var litt om meg!
Klem fra Barbro

Anita sa...

Heihei:)
Her har eg ikkje vært innom før, men la meg til som følger med ein gang! Skal komme tilbake ein dag eg har bedre tid å lese meir;)

Så utrulig flott det vart med den vindus-malingen!!! Kjempetips!!! Men såg ut som det var masse jobb ja!! Lekkert:)

Klem Anita

Related Posts with Thumbnails