"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 26. august 2010

Jeg har fått en ny teboks

Se hva jeg var så heldig å få av min svigerinne.. :D:D Denne herlige franske teboksen.
Tusen tusen takk, Sarah.
Så nå kan jeg nyte mange herlige kopper med te.
Kunne jo det før også, men da hadde jeg dem ikke stående fremme (eska var så stygg).

Så hva skal jeg velge......
Pukka, Earl Grey eller Four Red Fruits?

Blir vel Earl Grey som alltid ;).

I dag har jeg endelig fått hengt opp noen hyller i hobbykroken min så da er det ikke mange dagene til jeg kan vise dere det "ferdige" resultatet. Nå mangler jeg bare haugevis med utstyr.
Prøvde å sy litt i går men fant ut at det var ganske vanskelig uten nåler ;P
Bedre lykke neste gang!

De siste dagene så har jeg fått noen nye følgere. Veldig morro!
Så jeg vil ønske velkommen til Fossestua, Nostalgi & Skriverier og Igi.

Klem fra Madelén

19 koselige kommentarer:

Hannes dagbok sa...

Å du din heldiggris!! DEN VAR FIIIN...sier det,du har lykken med deg om dagen!

Kos deg i helgen Madelén!

Klem..

Randi sa...

Åh, så flott den var da:) Har faktisk ikke sett denne før, skikkelig lekker!
Ha en fin helg, kjære deg:)
Klem

Daisys home sa...

Skrinet var kjempefint,så skjønner at det blir Tedrikking fremover..Det smaker jo såå godt.Når jeg er i butikken så ser jeg stadig etter nye thesorter å prøve ut.Klem sissel

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Wowww...der var du heldig!:) Det var kjempefiiint!:) Takk for bursdagsgratulasjon! Og joda det er absolutt ein alder å vere tjuetolv, hvertfall i min verden;)
Ha ein flott kveld/natt:)
Klem:)

Lotta sa...

Den var superfin:)

Klemmer ♥

Jijji sa...

Den var fiiiin!!! Litt misunnelig nå;)

Kos deg med teen og ha en fortryllende helg!
Klem fra Jijji

Miss Mette sa...

Hei Madelén
For en kjempestilig teboks du har fått!!! – denne likte jeg veldig godt… Det samme om skrivemaskina, superflott! Ønsker deg en herlig fredag og helg som kommer, klem fra Mette

Aqua-lady - interiør og hverdagsglimt sa...

Det var en kjempefin thé-boks! :)
Det blir litt "enklere" å ta seg en kopp te når den presenteres så delikat.

Det blir spennende å se resultatet i hobbykroken din.

Ha en fin dag videre.
Klem
:)

Roka Design sa...

God morgen:)

Oi oi for en lekker te-boks!!
Hvor er den kjøpt, sånn vil jeg og ha:)

Ha en strålende dag:)
Klem fra Kari

Fru Andersen sa...

Fineste te-boksen jeg har sett! Vi har teposene i et Norgesglass, noe mannen synes er helt idiotisk;-) Men jeg vil jo ikke ha de pappkartongene fremme...hihi!

Gleder meg til å se systedet ditt!

Nyt dagen og helgen skjønne!

Klemmer i fleng:-)

lisje astrid's husblogg sa...

Hei♥ Oj!Den boksa var kjekpe lekker!
Heldige deg:)

Kos deg med te koppane♥

Ønskar deg ei herleg god helg:)

Klem frå Astrid♥

tove sa...

Hei hei
Kjempefin teboks. Min er brun sort og klar for utskiftning. Så lei den. Ikke går lokket igjen heller.
Din var lekker...
Ha en fin dag
Klem TOve

Elizabet Stilig hjem sa...

Hei du!
Så koselig teboks og for noen flotte skatter du har fått deg i innleggene under.
Tusen takk for koselig hilsen du la igjen hos meg.
Ha en fin fredag og helg!
Klem Elizabet

Anita sa...

Den var jo kjempeflott:) Kjekt med slike gaver!! Og dei flotte skattane under! *sukk* ;)

God helg til deg!

Klem Anita

Hannes dagbok sa...

Hei snuppis:)

Ja, nå har jeg lomt en sammen. Snudde noen av koppene for å få bedre plass på faene og et par etasjer høyere ble det også;=) Har mange kopper,se..
Ble igrunnen ganske fornøyd selv;)

elgeklem..

Barbro sa...

så fin den var! du er virkelig on a roll om dagen du! masse lekre nye ting :)
riktig god helg!
klem fra Barbro

Anno1925 sa...

Fin-fin boks! Heldig du er da!
Selv har jeg teposene mine i en smykkeboks :-) Thihi...

Forresten så kan jeg dessverre ikke drikke Earl Grey og Lipton te. Veldig veldig rart, men drikker jeg slik te så blir jeg svimmel og kvalm og begynner å kaldsvette. Varer i 30 minutter før jeg blir mitt vanlige jeg igjen. Merkelige greier altså!!!
Så det blir bare fruktte og slikt på meg. Godt det også da :-)

Kos deg med teen!
Klem fra Linda

Hjørdis sa...

Det var en flott te-boks! Jammen er du heldig! Jeg besøkte Twinings da jeg var i London i sommer. Jeg er så fryktelig glad i te. Jeg blir nok aldri så voksen at jeg begynner å drikke kaffe:-) (Bare hvis jeg får en sånn bitteliten koppestellkopp.) Kos deg med teen og ha en riktig god helg! Klem fra Hjørdis

map79 sa...

Wow, den var flott - akkurat sånn har jeg vært på utkikk etter lenge. Aner du hvor en kan få tak i?

Ha en flott lørdagskveld :)

Related Posts with Thumbnails