"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 3. august 2010

Litt ny gang ;)

Var på Ikea for noen uker siden og da kjøpte jeg meg 2 sorte bildelister *elsk*. Disse har nå fått plass i gangen (rett ovenfor trappen). Er kjempe fornøyd med plasseringen, men kanskje ikke helt fornøyd med pynten. Kunne likt å ikke bare hatt bøker der, men det får vente til jeg kommer over noen kupp... som vanlig.
Ser på meg selv som ei ganske fornuftig jente så det er sjeldent jeg shopper alt jeg trenger med en gang. Jeg venter heller.. hvorfor betale mange hundre kroner for noe som jeg sikkert kan finne på loppa?! Ja, sånn er jeg.


MEN.. må jo si at jeg er litt fornøyd med tablået mitt. Øverst så ser vi en samling av mine favoritt bøker og interiørblader *ELSK*.

På midten har jeg hengt opp et scrappeark fra Tim Holtz. Den avbilder et gammelt kart av verden og teksten "The World" (litt vanskelig å se den detaljen).

Nederst til venstre så ser du min spesialutave av Harry Potter-boken "The Tale of Bedle the Bard". Den er skinn-innbundet med metall hodeskalle. Helt herlig flott bok!! Skulle ønske flere bøker ble laget slik.


Ellers så ser dere bare litt mer nips og tips. Apotekerglass, sankakeformer og PINNEN (Han er sååå lykkelig ;P). For de av dere som ikke skjønner hvem PINNEN er så er det det pinnestykket som sandkakeformene står på. Har fortalt litt om han tidligere, men slapp av.. jeg er ikke gal. Jeg bare tuller.


I dag har jeg vært noen timer på jobb og når jeg kom hjem så "tok" kreativiteten meg igjen. Jeg har kjøpt inn noen produkter slik at jeg kan gjennomføre litt glassmaling (dere får nesten bare vente spent på hva jeg har funnet på nå ;P).

Og så forsøkte jeg/kjæresten å ta noen bilder til NIB konkurransen denne måneden, men jeg må virkelig si at jeg synes det var litt kinkig tema: "Sommerinteriør". Hva er egentlig det? Jeg er liksom typen som pynter med ting fordi jeg synes det passer fint inn i temaet jeg ønsker meg, men har aldri pyntet så mye for sesongene (untatt jul selvfølgelig). MEN jeg fikk jo tatt et bilde som jeg synes sier sommer.
Ellers så er det jo ikke så farlig å stresse med noe bilde, for jeg vinner jo sikkert ikke likevel ;).

*Tra-la-la.. Håper dere er kjempe gla!* En liten hade-trall fra meg.

Klem Madelén

10 koselige kommentarer:

Godt Isolert/Victoria sa...

Det ble kjempefint med bildelistene! Jeg kjøper heller ikke alt jeg trenger med en gang... ;)

Veronica sa...

HVOR! Har du fått tak i den Edgar allan poe boka?? :P Jeg MÅ ha en slik. Elsker Poe, og spesiellt the raven.:)

Fru Andersen sa...

Så flott det var å se ditt blide åsyn igjen inne på bloggen min! Takk for koselig hilsen!

Må bare få si at du tar såå utrolig fine bilder! Herlig og inspirerende!

Likte kjempegodt de bildelistene og slik som du hadde stylet det der over trappen. FLINKE du!

Tirsdagsklemmer!

tove sa...

Hei hei
Kjempe lekkert. Jeg har og noen av disse bilde listene. De er jo supre. Kjekt er det jo at man kan jo bare bytte ut pynten etterhvert. og ingen ekstra hull i veggen.
Tenker og ut noen forslag til NIB konkurransen men det er noe vanskelig ja. Ikke blir man så inspirert heller av dette møkka været.
Ha en fin dag
Klem Tove

sylvia sa...

hei .
åå så fine de listene/hyllene var,vakkert pyntet syntes jeg,
stilig bok,
ha en fin kveld,
klem fra sylvia

Trine sa...

så utruli stili!
Du e nu bra flink me detaljan ;)

Klæm

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Så fiiint du har pynta!
Eg likte kjempegodt at du har pynta med bøker. Slike flotte bøker er jo kunst i seg sjølv!:)
Flotte bilder du viser!
Eg og syns sommertemaet til NIB er vanskeleg..er begynt å glede meg til hausten. Sommeren kjem jo aldri, så eg er liksom ikkje inspirert til å ta sommerbilder..men, men..kanskje ein kjem på noko?
Ha ein fin fin kveld!
Klem:)

Irene sa...

Det ble kjempe lekkert, skulle gjerne hatt noen av bøkene din.

En "regle" jeg er oppvokst med og følger :
"Den som kjøper alt den ser, den må gråte mens andre ler"

Tove `blogg verden sa...

Så flott du har ordnet det : ) Supert med bildelister!!
Ha en god natt
klem Tove

Simones Country Home sa...

Hei hei.

Åh så fint det ble med de hyllene da. ;o)

Tusen takk for hyggelig kommentar fra deg. ;o)

Ja de vinduene er flotte, gleder meg til den dagen jeg kan sette meg ned å begynne å fixe de til. hehe Men nå om dagen er det bare stress for å få ferdig ting ute.

Ha en superduper dag.

Klem Simone ;o)

Related Posts with Thumbnails