"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 10. august 2010

Mitt hjem: Første etasje.

Bare et kort lite innlegg fra meg i dag. ;)

Tenkte jeg skulle vise min flotte paint-tegning av første etasje, slik at dere lesere får et bedre inntrykk av hvordan vi har det her på Bettum Villa. Grunnflaten er vel rundt 60-70 kvadrat og totalt er det ca.120 kvadrat. Ikke så veldig stort, men nok til en familie som bare består av 2 voksne og en hund ;).
Måtte jo selvfølgelig tegne inn noen møbler også, men jeg regner jo ikke med at dere skjønner noe av dem uten bilder.
Så derfor skal jeg gi dere en liten tour av første etasje i løpet av denne uken. Det kommer til å bli "realitets-blogging" som Emmeline kaller det for jeg er jo ikke "ferdig" med alt her enda. Men med tanke på at jeg er dame så blir jeg vel aldri helt ferdig ;P. Gleder meg til å ønske dere enda litt mer velkommen hjem til meg.

Klem Madelén

PS: 4 dager igjen til ferie!!! *Tra-la-la*

7 koselige kommentarer:

Har en drøm... sa...

Oj, så spennende da, venter spent:))
Morsomt med den meningsmålingen du har hatt...

Klem Line

Drømme ♥ Christina sa...

Artig å se & blir spennende å se bildene som kommer. Artig å kunne få innblikk i hvordan dere har det.
Ha en vidre fin dag.
Klem Christina

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Gleder meg til rundtur inne i Bettum Villa:)
Morsom den spørreundersøkelsen under her..korleis fekk du til det? Har prøvd meg på eit "kven er du- innlegg idag..hehe..regner ikkje med sånn kjempestor respons egentleg;)
Ha ein fin kveld!
Klem:)

tinemor sa...

Heia
Du vant!!!
Send megdin adresse på mail:
termoen@loqal.no

Klem

Daisys home sa...

Blir morro å få være med på rundturen i Bettum Villa..Takker for tipset ang.bordet.Får se hva det blir til etter hvert. kunne kanskje tenkt meg å brukt noe av tapeten på dette..Ha ei fortsatt fin uke,klem sissel

Lill sa...

Heihei
Takk for at du vil bli me på give awayen min:)
ha en flott uke
klem

Prinsesse Elin sa...

Det ser utrolig flott ut. Gleder meg vilt til å bli med på "tur" denne uka. Tror vi har ganske lik stil og liker de samme tingene så dette blir virkelig inspirerende.

Ønsker deg en nydelig onsdag. Klem fra Elin:)

Related Posts with Thumbnails