"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 4. august 2010

NIB utfordring august: Sommerinteriør.

Da var det vel på tide at jeg også prøver meg. Jeg vil jo alltid være med på det som skjer ;P
MEN..

Denne gangen så må jeg innrømme at jeg var HELT tom for ideer. Sommerinteriør?! Har jeg noe sånt liksom?... Men så kom jeg til å tenke på et tidligere bilde jeg hadde med de flotte pionene fra mammas hage og et av mine oppussede vaskebrett. Synes bildet er vakkert og det gir i allefall meg en følelse av at sommeren har vært innom noen ganger ;).

Men ikke mange nok.. :/

(Det skal nevnes at jeg fant ikke orginalbildet, derfor står det kjøkkenbenk på det)
Men jeg ville jo gjerne ha et nytt bilde også.... men her på Bettum lever det ingen blomster lenger, været er grått og kjedelig og sommeren føltes ut som om den var over. Går egentlig å gleder meg til høsten, for det er jo en herlig sesong det også. Med god film og kakaokoppen i hånden.

Så når denne konkurransen kom da måtte jeg tvinne hjernecellene littegranne og tenke på hva mer som er sommer for meg.. og det første som poppet frem var vel mat.. God mat med godt tilbehør!

Så da ble det et bilde av tilbehøret, på kjøkkenbenken i en av mine mest sommerlige kopper. Og så måtte jo saftflasken min fra Nille være med.

(Nesten alt dere ser på begge bildene er kjøpt på loppa, unntatt flaske fra Nille og grønnsaker fra butikken).

Ønsker mine lesere en fortsatt god sommer.... hvis dere er så heldige.. :)

Klem Madelén

PS: 10 dager igjen til ferien min :)

16 koselige kommentarer:

lisje astrid's husblogg sa...

VEEEELDIG fine bilder!
Herleg god sommarstemning med mange lekre detaljar♥
I LIKE:)

God onsdag til deg:)

Klem frå Astrid♥

Martemora sa...

Synes det var fine bilder jeg :) Her er det faktisk blå himmel nå så tror jeg får løpe ut og nyte den!! Ha en flotters dag :)
Klem Martemora

Roka Design sa...

Heisann:)

Kjempe fine bilder:):)
Konkurranse hos meg:)
Klem fra Kari:)

Trine sa...

superflotte bilda :D

klæm Trine

Romantikk-takk. sa...

Så flotte bilder. Lykke til,flink er du. :)) Ha en flott dag. Klem Mette.

tove sa...

Hei hei
flotte bilder. Akkurat etter min smak. Flink du.
Ha en fin dag
Klem

Randi sa...

Så flotte bilder, herlig stemning i de:)
Ha en knallbra dag!
Klem, RM

I`Døsset sa...

Knallbra bilder. Lykke til

AnnaJohanna sa...

Kjempeflott bilder!! Stemplene måler 20x24mm :-)

Beste hilsen
Johanna

Hannes favoritter sa...

Kjempefine bilder! Flinka!

Klem fra Hanne

Hasigamas mamma sa...

Sommerlig og fint!
Lykke til!
Klem
Lise

Miss Mette sa...

Hei Madelén
Nydelige bilder!!! – virkelig stemningsfullt og herlige ♥ nydelige pioner og herlig vekt… og flasken fra nille er superskjønn! – hadde tenkt meg en slik jeg også, men ble dessverre for sen… Flott bidrag, ønsker deg masse lykke til, og ha en flott kveld. Klem fra Mette

Katharina sa...

Flotte bilder...ja sommerstemning så absolutt:)
Lykke til!
Klem fra Katharina

Daisys home sa...

Kjempeskjønne bilder du viser .Virkelig flott bidrag til konkurransen,så masse lykke til.Tror du blir en av de beste...klem Sissel

Landlige Hjem sa...

NYYYDELIG!!♥
Tok pusten fra meg det med peoner og det lekre vaskebrettet!♥
Nydelige bilder og innlegg!!:)
Ønsker deg en nydelig helg:)
Klem fra meg i gråværet,
Anki

Blåveispiken sa...

Vakkkkkert bilde!! peonene er bare så nydelige :o) Lykke til!! Klemmer

Related Posts with Thumbnails