"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 19. august 2010

Ny hobbypult :D Kan dere hjelpe meg?

I dag var jeg så heldig at jeg fant denne stilige pulten på Kirkens Bymisjon Bruktmarked for bare 150,-.
JOOHOOO....jeg ble super happy!!
Skikkelig store skuffer slik at scrappearkene mine får plass og en stor, dyp skuff med "lommer" og et liten brett til å dra ut.. KULT!! Her føler jeg at jeg virkelig har gjort et kupp :D

MEN..

Skal jeg gjøre noe med den? Er litt i tvil siden den er i slik god stand.. Men den hadde jo sikkert blitt veldig fin i hvit, grå eller svart. Eller kanskje bare male topplaten? Ønsker gjerne noen tips fra dere.. :)

Klem Madelén

13 koselige kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempefin☺
Eg hadde nok malt den kvit..☺ Men eg elskar jo kvitt!!
Du kan jo evt ha mønsterark på skuffefronten, eller male dei ein anna farga, eller pynte med decoupage.
Eller ka med å feste ein voksduk på topplata?? Beskyttar godt og lett å vaske☺ Som kan vere ein fordel på ein hobbypult☺
Kan jo og pynte med stickers☺

Mange valg☺

Glede meg til å sjå ka det blir☺

Klem M♥

Randi sa...

Så stilig! Jeg tror faktisk at jeg hadde valgt en lekker gråfarge:) Og Marny Alices forslag over her om å dekorere med mønsterark eller decoupage var jo kjempesmart. For ikke å nevne voksduken på toppen!! Lurt, lurt, lurt:)
Tipper du kommer til å slå deg løs med maling og pynting, dette blir spennende:) Lykke til, jeg venter i spenning:)
Klemmer

lillelaila sa...

Skikkelig kupp Madelèn!
Hvis du skal gjøre noe med den så har du jo et hav av muligheter... Men hvis den passer inn sånn som den er sparer du deg for mye jobb ;)
Da kan du jo bare begynne å plassere papirene og "duppedingsene" dine med en gang :)
Hjemme hos meg hadde den blitt eggehvit, og så hadde jeg byttet håndtak hvis det går ;)
Spennende og se hva du finner på!
klem Laila

nr14 sa...

Her har du jo allerede fått flere forslag:) Hvis du er i tvil så kan du jo bare ta den i bruk og la tanken modne litt;)

Ha en fin kveld:)

hobbyvimsa sa...

Heisann!!Flott kupp!!Jeg har en samme hobby pult bare den er litt mindre,jeg har planer om å male den grå,men dette er jo smak og behag!!Jeg hadde også planer om å ha en glass plate på toppen,med et lekkert tapet under,eller avis utklipp,gøy å bruke en avis fra den dagen du lager det,er jo gøy å se tilbake på hva som hendte i verden akkurat denne dagen.lykke til med proskekt,og ha en fin kveld,klem Linda:)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Den var jo heilt perfekt til scrapping!!:) Kupp, absolutt!:))
Eg syns at ein fin gråfarge høyrtes spennande ut. Og å pynte skuffene med decoupage som Marny Alice foreslo var kjempelurt!:)
Gleder meg til å sjå kva du pønsker ut:)
Kos deg ikveld!
Klem:)

Hannes dagbok sa...

Hei snupp:)

Jeg ser at du har fått så mange gode tips at jeg tror ikke jeg kan toppe dem, men jeg gleder meg til å se vidunderet ferdig!!

Stor klem..

Trine sa...

Ville ha malt den hvit eller svart og tapetsert 3 av skuffen :D
Å kanskje bytta ut knottan :D hehe
Men e jo du som må gjør jobben, så ka orke du?? :D Tihi ;)

Almas Hus sa...

Heisann, jeg hadde malt den sort:)
Men et er nok fordi jeg er inne i "en sort periode" (ikke bokstavelig, he he)
Klem klem

Dronning Bergfrue sa...

Stilig!! Hva med en varmere mørk gråfarge?? Og stilige knotter??
Jeg skal male et skap i en knakende fin gråfarge :) Blir moro!!
Gleder meg til å se når du er ferdig!!

mvh Bergfrua

Barbro sa...

oooh, denne passer perfekt til scrapping ja!!
slenger meg på det de sier over her: jeg ville malt den grå og pyntet skuffene med decoupage/mønsterark :)
lykke til!
klem fra Barbro

tove sa...

Hei hei
Det var et kupp. jeg ville nok gjort noe med den men aner ikke hva. Tror ikke jeg ville malt den helt hvit. Men stilig var den.
Ha en fin dag
Klem Tove

Monica sa...

Hvilket kupp!
Det kommer sikker ikke som noe bombe, men jeg hadde malt den hvit;)

Related Posts with Thumbnails