"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 2. august 2010

Nye sko og award!


Som jeg fortalte her om dagen så har denne jenta fått seg nye sko av mamman sin. Til et bryllup som jeg skal være gjest på om 12 dager. Gjett om jeg er fornøyd!! Sko med et hint av nostalgi for den fine prisen av 500 kroner. Kupp spør du meg. Og siden de var "gratis" så var de jo enda mer kupp ;P.
"Takk mammsen!"

Og gjett om de er trange... ;P jenter kan jo ikke finne sko som passer... (det er noe jeg har hørt)

Skal kjøpe meg inn noen test-strømpebukser og ta vann i skoen og så gå med dem i noen timer. Spesielt den venstre skoen trenger litt oppmykning. Jeg tror det blir perfekt!



Jeg har også vært så heldig å fått denne nydelige awarden fra Hannes Dagbok. TUUUSEN TAKK!!!

"Du er en knupp!". Ta dere en titt inne hos henne. Hun har et helt utrolig inspirerende hjem.

Det fulgte jo med flere utfordringer, men siden det ikke er lenge siden sist jeg utførte dem så velger jeg å stå over og bare si TAKK denne gangen. Håper det er i orden?

Klem Madelén

10 koselige kommentarer:

Hannes favoritter sa...

Gratulerer med koselig award!!!

Lekre sko! Godt at du har litt tid til å gå dem inn... en hel dag i bryllup med litt trange sko kunne jo ellers blitt litt av en utfordring!!!

Ønsker deg en super kveld!

Klem fra Hanne

trine sa...

Har jo sagt(grrr,knurr,skjærer grimaser) at du skal ta på deg en våt bomullsokk og gå i skoa et par timer så er det fiksa!?Og så la skoen lufttørke.Hjemmelaget utblokking lært av de i skobutikken altså....:):)

Men høre på mamman sin; nei da....he he :=)

Randi sa...

Det er så kjekt med snille mammaer, altså:) Kjempefine sko da!
Lykke til med å gå de til:)
Klem, Randi:)

Hasigamas mamma sa...

Jeg har helt sluttet å gå i trange sko etter at jeg fikk barn -orker ikke lide lenger! Så du får følge rådet og dra på deg våt bomullssokk:)
Ha en fin kveld!
Klem
lise

Villevinkel sa...

Har ikke prøvd å gå inn sko før..Dette med vann i var et tips jeg garantert skal prøve!!

Ellers takker jeg for hyggelig kommentar på bloggen min, igjen :-) Ble overrasket over at du likte headeren min...jeg har lenge tenkt på å skifte. Men nå ble jeg litt i tvil..
Syns din header er kjempefin jeg!! Er så fint med den skriften, og at den er i sv/hv.

Klem

Villevinkel sa...

..og hyllene på bildet i headeren din er også kjempeskjønne. Inspirerende!!

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Hehehe..du hadde fått god konkurranse frå meg om vi skulle konkurrert i shopping;)
Så fiine sko! Håper du får gått dei ut:) Og masse gratulerer med nok ein velfortjent award!:)
Det er godt å vere tilbake;)
Ha ein fin kveld!
Klem:)

AnnaJohanna sa...

Heisann og tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen. Jeg skal måle bokstavne og gi deg en tilbakemelding når jeg kommer på kontoret igjen :-)

Ha en hyggelig kveld.

Johanna

lillelaila sa...

Så lekre sko du har fått deg!
Her i huset er ikke pen sko med hæl veldig prioritert, for jeg får bare så sinnsykt vondt i beina av å gå med det. I festlige lag er det ikke lenge denne jenta har på seg skoene nei;)
Lykke til med å gå de til Madelèn!
Og gratulerer masse med enda en award :)
klem Laila

Godt Isolert/Victoria sa...

Gratulerer med både sko og velfortjent award! :)
Nå har jeg endelig fått lagt deg inn i bloggeleselista mi så da kommer jeg nok innom oftere! :) Bloggen din er jo så flott.

PS: Heldig du er som bare teller ned til 25! :P

Related Posts with Thumbnails