"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 29. august 2010

Om ting som ikke blir gjort..

Ja, dere vet vel alle hva jeg tenker på. Man kjøper/skaffer seg prosjekter som man aldri blir ferdig med ;).
Vil jo egentlig si at det er litt typisk for en kreativ sjel. Det er så mye man vil gjøre men man har ikke nok tid eller penger til alt..

Ja, ja.. det er i allefall ikke noe frykt for at jeg blir "arbeidsledig" med en gang...

Det er sikkert ikke alle som leser dette som skjønner hva jeg mener, men det har seg slik at siden jeg startet med å blogg i februar så har jeg sagt at jeg skal gjøre en hel del ting som jeg ikke har rørt siden.

Noen av disse prosjektene er:

Kiste med tapet

Ja, hva skal man si. Kista står nå der i gangen den og ser nydelig ut... og derfor har den fått lov til å stå der en stund til. Jeg har vært rundt å kikka på tapetprøver, men fant ut at det var fryktelig dyrt. Så dette prosjektet er satt på vent inntil videre. Har putta litt ting oppi som det ikke er så farlig med (siden den er så "skitten"/stygg inni).

Loppe stol


Det var jo snakk om at jeg skulle finne på noe med denne, men jeg er rett og slett ikke sikker på hva.
Synes egentlig den er fin som den er... inntil videre ;P

Kjøkken lampe


Min herlige lampe ligger nå i kista :/ ikke helt der jeg vil at den skal være, men jeg er ingen elektriker derfor skjer det ikke noe. Har vurdert å henge den i gangen der hvor den svarte lampa henger nå, men vi får se ;).

Alice i eventyrland-kiste


Ja... hmmm... her skjer det absolutt ingen ting..
Tror ikke jeg skal ha alice på den lenger, men er rett og slett ikke inspirert lenger.
Derfor står den nå på kjøkkenet som et mini avlastnings kiste. Og den blir sikkert flytta opp på et av soverommene etterhvert.

Hobby bord


Dette bordet kommer ikke inn i huset har jeg bestemt. Blir liksom litt for mye shabby..
Men det kommer til å fungere flott som et plantebord til neste år.. og nå bruker jeg det som malebord.

Det kan vel hende at jeg har nevnt mange andre ting jeg skulle gjøre, men de er i såfall HELT glemt ;P



Håper dere nyter søndagen fullt ut. I morra er det tilbake til jobb etter ferie for meg... og jeg gleder meg!

Klem Madelén

12 koselige kommentarer:

♥ Monica ♥ sa...

Hehe, kjenner meg igjen der. Så mye jeg skulle ha gjort, men så var det både tid og penger. Jaja, det er jo greit å dytte det foran seg, for da har man jo prosjekter å glede seg til å begynne med - selv om man gjerne skulle ha gjort det i går. Ha en super søndag.

Monica

Jennifer sa...

sukk! - glad det ikke er bare meg. Har mange prosjekter liggende og trøster meg med at høsten og vinteren er fine tidspunkter for sånne gjøremål.
Kos deg med avslapning og annet i mens. Gleder meg til å se hva du finner på etter hvert som mørketia senker seg over oss :)

Ha en fin søndag!
Klem fra meg.

Miss Mette sa...

Hei Madelén
Jeg skjønner veldig godt hva du mener, er slik jeg også, men av litt andre grunner :) har en del som jeg har kjøpt som jeg skal ”gjøre” noe med, men for å si det slik: jeg stresser ikke… hehe.. det står no her :) Syns kisten og den gamle stolen var NYDELIG slik dem er jeg… sjarmerende og flotte kontraster. Hobbybordet var kjempestilig, og flott som plantebord da! Ønsker deg en herlig søndag, klem fra Mette

Heksedamen sa...

Åååå så deilig å høre at andre har masse uferdige prosjekter!

I stua står 2 bord og en krakk jeg skulle fått gjort noe med...i kjelleren flere ting som burde vært lakket og terasse settet skulle vært malt ja... ett strøk er tatt på EN stol o.O Flott...

Ja... det er nok kreativ-sjuken! :)

Karma sa...

Ah, jeg kjenner meg så utrolig godt igjen. Jeg har så mange drømmer og planer om ting jeg skal gjøre i huset... Sy, male, strikke, hekle (når jeg har lært meg å hekle) osv. Gleder meg i hvert fall til å se hvordan disse prosjektene dine blir en gang:)

Klem Kaja:)

Karma sa...

Jeg tenkte foresten å få sendt deg bilder av honningboksene. Det eneste problemet er at de ligger på den gamle maskine, så tar litt tid å finne de frem. Men jeg har ikke glemt deg assa :)

Kaja

tove sa...

Hei hei
Er det ikke greit å vite at du ikke blir arbeidsledig med det første da? Masse flotte ting.
Flott hobbykrok har du fått deg.
Ha en flott kveld
KLem Tove

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Haha..eg kjenne meg SÅ igjen! Ser over her at vi er mange;)
Det er godt!
Ha ein fin kveld!
Klem:)

Barbro sa...

Å, så mange flotte ting da!
Prosjekter mangler det ikke her heller nei, men her er det mer hele rom som står på lista ;)
Ha en herlig søndagskveld!
klem fra Barbro

Fiolkransen sa...

Jeg kjenner meg helt klart igjen..må nok ta meg selv i nakken snart..det er bare så mye annet enn også skal gjøre hele tiden..smil:)

Har vært litt dårlig blogger i det siste, men nå er jeg på plass igjen:)

Ønsker deg en superduper uke!

Klem fra Thea

Daisys home sa...

Er det ikke sånn det skal være da..? For oss interiørdamer har jo alltid noen Prosjekter på gang,så kjenner meg virkelig igjen ..hi..hi..Ha en fin ukestart,klem sissel

Blåveispiken sa...

Hehe..ja jeg skjønner hva du mener! Mange jern i ilden her og. Men så mye fint du har! Go uke til deg! Klemmer

Related Posts with Thumbnails