"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 20. august 2010

Pulten igjen ;) og marked.

Først og fremst så vil jeg takke for alle tipsene jeg fikk både her på bloggen og på facebook ang. fargen på pulten. Setter kjempe stor pris på hver og en! Men hva bestemte jeg meg for å gjøre?

Jeg kan si: hvit, grønn, pensel og naturlig snirling.

Noen som vil/kan gjette? Er ikke akkurat en standar løsning ;P.

*hehe*

I morra så kommer det ferdige resultatet her på bloggen. Så da er det bare igjen å få opp noen hyller og pynte og organisere. Gleder meg allerede!!

I morra bærer det av sted til Høstmarkedet i Vivestad. Dette blir fjerde gangen.


Håper det blir like stas i år. :D:D

Er det flere i vestfold som skal ditt?

Klem Madelén

6 koselige kommentarer:

Hannes dagbok sa...

GLEDER MEG!!!

tor elgeklem;=)

Livet er heeerlig sa...

Så utrolig mye flotte før og etter bilder, syns det er kjempegøy å se :)
Jeg prøøøøøver å manne meg opp til å male trappen vår, men det er vanskelig å begynne... Brukte du veldig lang tid? Ble den veldig glatt? Har en 2 og en 3 åring, så vet ikke om jeg bør vente til de er litt mer trygg i trapp hehe
Ha en fortreffelig kveld
*Siv*

Monica sa...

Blir spennende å se:)

tove sa...

hei hei
Spennende med høstmarked. skulle ønske det var noe sånt her og.
Men det er det da altså ikke.
Så spent på å se pulten din.
Ha en fin kveld
Klem Tove

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Ojojoj! Det markedet kunne eg tenkt meg på! Men litt langt å reise..
Eg skal på loppemarkedet igjen imorgen:) Håper det er komt fleire godbiter;)
Gleeeder meg til å sjå pulten!
Kos deg på marked:)
Klem:)

Barbro sa...

det hørtes da spennende ut!!!
gleder meg til å se :)
så heldig du er som har et sånt marked i nærheten da! velvel, akkurat nå hadde det ikke hjulpet stort - jeg sitter mest i sofaen uansett ;)
kos deg masse, og god helg!
klem fra Barbro

Related Posts with Thumbnails