"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 23. august 2010

Skatter: Skrivemaskin

Her er da en av mine herlige kupp fra Vivestad høstmarked. En stilig gammel
Remington skrivemaskin.
Og den ble min for kun 200,- og tror virkelig det er en god deal. :)


Den har nå fått plass i stua på den ene kommoden min. I love it!!!!


I morgen skal dere få se mitt andre kupp. Den har også fått sin plass på min andre kommode i gangen.

I dag skal jeg til tannlegen..... Og jeg liker IKKE tannlegen! Så ønsk meg lykke til ;)

Klem Madelén

18 koselige kommentarer:

lisje astrid's husblogg sa...

God morgen♥

Wooooow! Dene var lekker!
Ein herleg skatt:)

Ønskasr deg lykke til med tannlegen:)

Klem frå Astrid♥

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

For ei herleg skrivemaskin!!! Skikkeleg skatt!:) Passer heilt nydeleg inn hos deg:)
Lykke til med tannlegen, det går så fint så;)
Klem:)

Godt Isolert/Victoria sa...

NYDELIG skrivemaskin!

Masse lykke til hos tannlegen.

Klem

Roka Design sa...

Heisann du:)

Denne var rett og slett lekker:)
Flott bilde!
Ha en strålende dag:)
Klem fra Kari:)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Nydeleg♥

Lykke til hos tannlegen-går so bra atte!! Kom på at eg skal til tannlegen på fredag..

Klem M♥

Martilie sa...

Herlig!!! Nydelig skrivemaskin.

Og vakkert skrivebord i forrige innlegg. Så flink du er til å male, vakkert mønster -og så på frihånd.. IMPONERT! :)

Lykke til hos tannlegen -det går bra!


Klem fra Tove

Barbro sa...

Oioioioi! Så lekker!
Det var virkelig et kupp ja.
Masse lykke til hos tannlegen :)
Klem fra Barbro

atinybitofheaven sa...

LEKKER!!!!

Lykke til hos tannlegen søte du<:)

gode klemmer

Hvite tulipaner sa...

Tøff skrivemaskin som passer veldig fint hos deg:)

Håper tannlegetimen gikk bra!
Klem

tove sa...

Hei hei
ÅHHH...For en heldig gris. Den var et kupp ja. Sukk!!!
Nyt den.
Ha en fin kveld
Klem Tove

Hasigamas mamma sa...

wow!!! Veldig stilig! og dekorativ!
Spent på neste :)
Håper tannlegen var snill...
Klem
Lise

Randi sa...

Håper det gikk fint hos tannlegen:) Det er så definitivt ikke av de gøyeste tingene man kan gjøre, men sånn er det jo ofte med disse nødvendighetene da.
Knalltøff skrivemaskin, den sklei rett inn hjemme hos deg:)
Ha en flotters kveld!
Klem

Hannes dagbok sa...

MISUNNELIG!!! Jeg har lenge sett etter en slik..den var bare helt nydelig!
Tusen takk for stemmen din Madelén, det satte jeg veldig pris på for det er mange utrolig flotte kandidater!

Stoooooor klem!

ps! Lykke til hos tannlegen snuppa!!

Hannes dagbok sa...

...du har jo selvfølgelig vært der, men håper du kom helskinnet igjennom;=)

Jannes lille sted sa...

Hei:)

Så fin!
Den var lekker altså! Gjorde seg godt der på kommoden!

Ha enflott dag
Klem Janne Merethe

lillelaila sa...

Heisan!
Så lekker skrivemaskin!
Tror nok ikke det var noen upris nei!
Passet veldig fint på kommoden hos deg :)
I dag har jeg vært hos tannlegen, hadde null hull, men jeg blir helt på tuppa( livredd) når det gjelder tannlegen...
Skal nok legge ut bilder fra helgens kjøp jeg også, må bare hvile litt ;)
klem Laila

home 4us sa...

Åh,heldige deg.
For et kupp!

ANETTESHUS.COM sa...

Ååå, for en skatt, Madelèn!!! Kjempe-flott!

Ha en fortsatt fin uke!


Klem klem
ANETTE:)

Related Posts with Thumbnails