"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 24. august 2010

Skatter: Tøypresse og honningboks

Her er da mine 2 siste kjøp fra Vivestad høstmarked.
En tøypresse (300,-) og en liten søt honningboks (20,-).
Husker fattern pleide å kjøpe denne honningen når jeg var liten :).
Og så er begge tinga fulle av rust *herlig*.



Det er jo kjekt og vite hvor man skal putte på olje (følg fingerpilene)
Og jeg er sikker på at garantien på 5 år er gått ut,
men som pynt er den fantastisk!! Eller hva?



Må jo også få si tusen takk for tannlege støtten jeg fikk i går. Det må jo sikkert ha vært all den gode karmaen fra dere som gjorde at jeg kunne dra derfra med null hull. HURRA!! Første gang på VELDIG mange år det. Så da er det et år til neste gang :D.

Ønsker dere en flott dag!

Klem Madelén

19 koselige kommentarer:

Hannes dagbok sa...

Denne var bare NYDELIG!! Så heldig du er om dagen!!!!

klem...

My home is my Castle - by Kari sa...

Oi ssååå fin !! Ja flott er vel et bedre ord !!
Og skrivemaskinen under var og bare helt skjønn. For noe skatter.. Heldiggrisen ;)

KLem,Kari

tove sa...

Oiii...Fy søren du er heldig. Lekker sak du har fått tak i.
Ha en fin kveld
Klem Tove

Randi sa...

For noen fantastiske skatter du har kommet over i det siste!! *Litt misunnelig* Så flott at det gikk så bra hos tannlegen i går da, det er en deilig følelse å vite at det er et helt år til neste gang.
Nyt kvelden:)
Klem

Drømme ♥ Christina sa...

Så flott at alt gikk bra hos tannlegen! Tusen takk for kommentarene fra deg,alltid så koselig. Kjempe fine ting du har fått deg. Sjarm!
Ha en vidre fin kveld.
Klem Christina

åshilds villa sa...

lekker tøypresse..heldie du..ønsker deg en fin kveld.mange klemmer fra åshild

Fru Andersen sa...

Så koselig det var å titte innom her til deg i dag, herlige bilder! Det gjelder å gi slike skatter den flotte plassen de fortjener;-) Synes du finner så mye fint!

Tirsdagsklemmer!

Karma sa...

Tror nesten at det er den fineste tøypressen jeg har sett! Kjempefin!

Jeg har foresten to honningbokser som jeg gjerne selger til en billig penge. Litt større enn din og mindre rust...

Klem Kaja:)

Prinsessen paa erten sa...

Nyydelige ting du har kjøpt deg.
Senga kjøpte jeg brukt ettersom Ikea ikke produserer disse mer. Men Finn.no er fulle av dem :)
Kjøpte egen bunn og madrass på Jysk, så da kunne jeg selv velge 'mykheten' på madrassen.

Klem

June sa...

Hei!
Jeg var så heldig å "komme over" bloggen din nå, og den er jo kjempeflott! Dermed har jeg lagt meg til som følger. :)
Jeg syns du har så kjempefin header på bloggen din! Nydelige kontraster med den lyse, litt "feminine" hyllene, den mørke vakre vedovnen og det trolske treet (?) vi skimter i høyre hjørnet på bilde nr3. Kjempeflott!
...og klesrulla i det siste innlegget ditt: tenk at et praktisk redskap kan være SÅ vakkert og forseggjort!
Honningboksen kan det jo hende Borger (som jeg har skrevet om i mitt siste innlegg) har vært eier av en gang...siden han sverget til honning mener jeg! Hi hi

I natt reiser jeg til Nice, men er nok klar for en ny bloggrunde om en snau uke. :)

Håper vi blogges!
Klem
June
Nostalgi & Skriverier

Fossestua sa...

For en nydelig tøypresse!!! En slik en har jeg aldri sett før!
Nydelig blogg også....har lagt meg til som følger...så finner jeg deg igjen :)
Klem fra Lise

lillelaila sa...

Wow!! Denne har jeg aldri sett maken til! Utrolig dekorativ og fin Madelèn!
Grattis med kupp og null hull hos deg også ;)
klem Laila

Daisys home sa...

Hærlige ting du har fått med deg hjem ,må jeg si!Kjempedekorativt!Takk for hyggelig kommentar,klem Sissel

Barbro sa...

åååååh, heldige du! den tøypressa var jo bare dååånefin! skulle visst vært på det markedet der ja ;)
godt å høre det gikk bra hos tannlegen :)
nattaklem fra Barbro

Hannes dagbok sa...

Hei suppa!

Må unnskylde innlegget mitt i går men jeg prøvde å adressere at det er i orden for meg at en bloggevenn sender en stemme en annen vei men jeg tror ikke jeg klarte det så bra..innlegget ble mere alvorlig enn det var ment.
Har redigert litt på det i dag;=)

...og visst er det moro! Så at det ikke kom godt nok frem...bra jeg har deg snuppa!!

Stoooor klem!

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Guriland kor fin tøyrulle!! Den finaste eg har sett faktisk!! Så heldig som har fått tak i den☺ Og den gjer seg absolutt til pynt☺

Klem M♥

Frøken Jægers Hus sa...

Oi den var fin! Fine bilder med lekre farger. Fikk frem patinaen på tøyrullen. Den er den fineste jeg har sett også!

Fant deg inne hos storesøster, Lille vildand. Takk for kompliment!! Nå gleder jeg meg til å dykke ned i bloggen din! Må bare få babyen til å sove.. Stor klem fra meg!
Helene

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

For nokre herlege skatter!!!:) Og kor flotte bilder du(?) har tatt:))
Ha ein flott kveld!
Klem:)

Monica sa...

Wow!! Her snakker vi SKATTER med store bokstaver! klesrullen er bare helskjønn, blir nesten målløs - Lekker!!

Related Posts with Thumbnails