"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 5. august 2010

Ut på tur: Merkedammen

På mandag var meg, kjæresten og Pippin på enda en tur. Jeg skjønner at dette kanskje ikke er sååå interessant for dere, men det må jo liksom "dokumenteres".
Denne gangen dro vi til Merkedammen. En ferskvannsinnsjø som ligger i Andebu kommune. Ca. 3 mil fra Bettum Villa.
Når jeg var liten så var det alltid her vi dro for å bade og kose oss. Så jeg må vel innrømme at jeg har en forkjærlighet for ferskvann. Da slepper man i allefall brennmaneter *fysj*.

(bildet er tatt av min kjære)


(dette også ;P)

Så når vi først kom frem, opp den usedvanlig trange og humpete veien så var det bare å løpe bort til vannet for å kjenne på temperaturen, men *brrrr* det var ikke noe særlig mer enn 17 grader. Det er for kaldt for meg.

Så da ble det til at vi tok en tur i skogen. Langs vannkanten så fant vi BESTEFAREN til PINNEN.
"ÅÅhhhhh, kjæresten.... kan vi ikke ta den med hjem?"
"NEI!!!!! Den skal IKKE være med...!"
"Ok da.. *furteleppe*"
Den hadde jo ikke fått plass i min lille bil likevel.

Etter en drøy time så snudde vi fornøyd nesen hjemover. Herlig tur!!


(og sist men ikke minst tok min kjære dette kunstneriske bildet)

Ville også bare slenge med dette utrolig stilige bildet som min kjære tok i går hos sin søster. Kunne gjerne hatt noe slikt på veggen her hjemme vet jeg. *roser kjæresten litt*

Håper alle har det super-duper-flott!!

Klem Madelén

PS: Mitt miniprosjekt tar litt lenger tid en antatt... sitter her med en skalpell og kutter i papir. Og skal også leke litt med glass og maling.. Nå kan dere lure litt *hehe*. Regner med å være ferdig om noen dager i allefall.

8 koselige kommentarer:

Martemora sa...

Utrolig flink fotograf-kjæreste du har - kjempestilige bilder!!
Nysgjerrig på prosjektet ditt ja :)

tove sa...

Hei hei
Jammen er kjæresten din flink til å ta bilder. Flotte bilder.

Ha en fin dag
Klem Tove

Roka Design sa...

Heisann du:)

Deilig med tur i frisk og god natur:)

Litt av en fotograf du har funnet deg;)
Utrolig flotte bilder:)
Ha en fin dag:)
Klem fra Kari:)

Drømmer om drømmehuset sa...

Veldig flotte bilder kjæresten din tar. Å for en flott plass dere var på tur,nydelig!
Ha en vidre fin dag.
Klem Christina

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Wow! Kjæresten din skulle ha vore fotograf og gjort penger ut av bildene sine (kanskje han gjer det allereie?) Det siste bildet var råkult. Eg er imponert!
Ha ein flott kveld!
Klem:)

Fiolkransen sa...

Flotte og stemningsfulle bilder! Heldig du som har så flink fotografkjæreste:)

Merkedammen er et flott sted. Var der mye i " gamledager" da jeg hadde kjærste i Andebu:) Enig med deg at ferskvann er topp!

Ønsker deg en super helg:)

Klem fra Thea

Littshabby littslitt og baremitt. blogspot.com/ sa...

Så fantastiske bilder!!!!!!!! Og tusen takk for innspill om "skammekroken" min, he,he.. Ha en fin kveld! Klem Cecilie

lillelaila sa...

Tenk så heldige vi er som har en så flott plass i nærheten! Bare synd man ikke drar dit oftere..
Vet du jeg har en rot fra Merkedammen på hytta fra 1997, kanskje den er i slekt med pinnen din ... hehe :)
Ha en fin helg Madelèn!
klem Laila

Related Posts with Thumbnails