"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 17. august 2010

Utfordring: Høstfavoritter.

Hei igjen...

Da var vi ferdige med bryllup (som var på lørdag) og bursdag (som var på søndag) og vi er tilbake igjen fra hytta. Det ble en snartur siden vi begge ble litt syke etter de første natten.. (typisk ikke sant? men det var herlig å komme hjem igjen). Håper på å få skaffet noen bilder av meg fra bryllupet så dere kan få se hele "getuppen"/kjolen, men vi tok jo ikke med kamera selv.. så jeg holder på å spørre litt rundt om noen fikk tatt noen bilder.. ;P.

I kveld er jeg benket i soffaen igjen med pc'en på fanget. Har vært og tatt en skikkelig bloggrunde nå.. *morro*.
Var innom Lottas Himmelrom og hun hadde en utfordring/give away som jeg gjerne ville være med på. Linken til utfordringen finner du HER eller på siden av bloggen min.

Utfordringen gikk ut på å vise mine høstfavoritter (ikke no problem!!).
Det kunne være både klær og interiør, men så ikke det sistnevnte temaet før jeg var ferdig å lage bildet.. så da ble det klær denne gangen ;).


Så dette er mine høstfavoritter. Passer egentlig veldig fint denne utfordringen fordi jeg har snart bursdag (9/9) og da får jo familien min et lite innblikk i hva jeg kunne tenke meg ;). Disse plaggene og tilbehør er plukket ut fra nettsiden til Kappahl og H&M.

Da vil jeg ønske alle som er innom en herlig høst(?!?) kveld... hehe.

Klem Madelén

15 koselige kommentarer:

Lotta sa...

Hei hei:)

Så koselig du ville være med på min utfordring:) Flotte ting du ønsker deg:)

Klem til DEG:)

Lille Liljehvit sa...

Ooh :) Jeg vil også være med på utfordringen og give-away'en til Lotta :)

Så fin oversikt med bilder du har laget! Hvordan fikk du laget de slik ved siden av hverandre i en ramme? Har lyst til å lære meg det? Kan du forklare det, eller har du en link til en side som kan forklare det? :) Hadde blitt veldig glad hvis du hadde giddet :o)

Og forresten... kjempefine ting du ønsker deg her :)

Drømme ♥ Christina sa...

Kjempe fine klær du ønsker deg.
Ha en vidre fin kveld.
Klem Christina

Hasigamas mamma sa...

Gøy utfordring, ja! Er med selv... og kunne nok tatt med dine ting også... hi hi...
Ha ei god natt!
Klem
Lise

Har en drøm... sa...

Herlige saker ♥

Klem:)

Anno1925 sa...

Fine høstfavoritter. Den rosa tunikaen/kjolen kunne jeg tenkt meg... + skjerfet og det brune beltet (nederst) :-D

Men.. kjøper nesten ikke klær lenger. Alle pengene går til spiker og plank

Ha en fin kveld!

Randi sa...

Så fine klær du har på ønskelista da! Ja, her var det mange gavetips for familien, i år skulle det ikke være noe problem mht bursdagsgave:)
Ser ut til at jeg må kikke innom H&M og KappAhl en gang i nærmeste framtid:) Er helt typisk meg å komme hjem meg klær i hauer og lass til gutta, og lite/ingenting til mor selv. Men ble skikkelig frista nå da!
Klem, RM

lillelaila sa...

Så mye lekkert du har satt sammen her da!
Likte også den rosa tunikaen veldig godt ;)
Håper du får noe av dette til bursdagen din da :)
Vet ikke hva det kalles, men hvis du spør etter et stativ til trådsneller skjønner de nok hva du mener Madelèn. Mitt er kjøpt på hobbybuttikken i Horten.
Lykke til med utfordringen!
klem Laila

Lille Liljehvit sa...

Skriver ikke hele mail-adr min, så jeg slipper søppelpost :) Men jeg har en @gmail.com adresse. Og så skriver du bare lilleliljehvit foran :) Jeg hadde blitt kjempeglad hvis du ville forklare meg :)Og fortelle hvilket program du har brukt :) Tuuusen takk :) hi hi

tove sa...

Hei hei
Så mye fint du ønsker deg. Kanskje jeg skal ta utfordringen jeg og...
Men lurer egentlig på det samme som liljehvit da.
Ha en fin dag
Klem Tove

Marianne sa...

Å så mye flotte klær og belter du ønsker deg, et flott utvalg.

Ha en fin dag:)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Så masse fint du ønsker deg! Den toppen ned i høgre hjørne likte eg kjempegodt! Håper du får alt dette og meire til, til bursdagen din:)
Eg fyller år 26.august...men eg finn ikkj på noko eg ønsker meg..er det muleg???
Ha ein fin dag!
Klem:)

Solveig`s familie og Interiør blogg!! sa...

Sååå masse fint du har plukket ut :) Nydelige plagg :)
Passer godt med noen varme plagg nå til høsten! :)

Klem fra Solveig!
ps. herlige bilder av huset under her :)

Klem fra Solveig

Fru Andersen sa...

Heldige du som KAN spille litt piano da;-) Ser jo at et piano hadde passet godt inn i huset deres også, så vi får drømme sammen!

Koselig dere har det! Synes den kjøkkenbenken med hyllene over var kjempeflotte. Og trappen er flott hvit, her i huset har den allerede blitt full av hakk og stygg. Men jeg har bestemt meg for å kun male over den en gang i halvåret, for å holde stressfaktoren nede liksom, så da blir det å smøre seg med tålmodighet og vente til jul før jeg kan sveipe over med malerullen og skjule hakk og sår i trinnene.

Flott "ønskeliste/utfordring". De skolettene vil jeg også ha! Kjempetøffe! Nå har jeg sikkert alt for mange sko fra før, men disse falt jeg helt for så må MÅ MÅ ha dem;-)

Onsdagsklemmer til deg!

Ps:Elsket kontoret med KONTOR malt på siden der;-)

Barbro sa...

mmm, herlige klær! er svak for tunika/kjoler for tida, den nederst til høyre så bare utrolig fin ut!
ha en fin dag :)
klem fra barbro

Related Posts with Thumbnails