"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 14. september 2010

Bloggbutikk: Fyrstikkesker.

Var jo så heldig at jeg fikk endel hobbyutstyr (og gavekort på hobbyting) til min bursdag så i dag har jeg vært litt kreativ igjen. Jeg har dekorert 2 store fyrstikkesker.
Det er første gang jeg egentlig prøver meg på scrapping på andre ting en kort.
Og jeg må jo si at det var spennende!

Her er mine 2 kreasjoner:
Ble veldig fornøyd med resultatet så disse to fyrstikkeskene!!
Så de blir lagt ut for salg på "Under Trappa" i løpet av kvelden.

Tar gjerne imot tips/ønsker på hva som kan stå på eskene.
Bare kommenter under eller send meg en mail.

Vil også ønske ALLE mine lesere en fantastisk dag og ønske velkommen til mine nye følgere!

Klem Madelén

PS: Jeg vet at det kanskje er litt tidlig å tenke på jul nå... men jeg liker å være godt forberedt ;P

11 koselige kommentarer:

Daisys home sa...

Kjempeflotte ble de, likte godt at du har laget forskjellige tekster på disse.Du er jammen meg utrolig flink og kreativ.Skal følge med etter hvert og titte inn "under Trappa"Klem sissel

Anno1925 sa...

Så fine de ble!
Gøy å lage ting selv :)

klem linda

hobbyvimsa sa...

Heisann!!eskene dine ble kjempe fine!!Gøy å få hobby utstyr i bursdagspresang,andre velger som regel det en ikke hadde kjøpt selv,og da blir det en lager annerledes,og det er jo positivt!1Ha en fin tirsdags kveld:)klem Linda:)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempefine☺
Koseleg å dekorere fyrstikkesker☺ Må snart til å dekorere nye her eg og☺

Klem M♥

Maias Lille Verden sa...

De var kjempefine de fyrstikkeskene, kunne faktisk tenkt meg en sånn :-)

Synes du er så kreativ og flink! Blir alltid i så godt humør når jeg leser bloggen din.

Klem Maia

Camilla`s Castle sa...

Så fine de var!:) Har laget slike selv til vinteren en gang før, men mine ble ikke så fine, haha..
Du har teken på det der du:)

KLem Camilla

Trine sa...

Flink du e :D

Klæm trine

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Så flink du er!
Eg har ei sånn fin fyrstikkeske liggande på bordet mitt;)
Ha ein flott kveld!
Klem:)

Katharina sa...

Så stilege de ble..kjempefine smågaver dette da:) Kan være greit det nå når det går mot jul...
Flink er du:)
Klem fra Katharina

atinybitofheaven sa...

wow- nydelige !!! Flinkesen... :) Jeg MAA ta meg en tur inni butikken din i dag ~note to self~

Takk for at du ble med paa give awayen min :):)

Ha en herlig torsdag:) gode klemmer

Ruter & Hjerter sa...

Så kreativ du er:) blir så glad når folk er så handy! takk for koselig hilsen hos meg det varmer:) klem klem

Related Posts with Thumbnails