"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 6. september 2010

En av loppeskattene.


Kan dere se den nyeste tilskuddet?

Det er selvfølgelig enda en koffert (den øverste).
Jeg bare ELSKER kofferter!
Kunne godt tenkt meg enda fler, men så var det det med plass da ;P.




Prikken over i'en er jo den søte lille nøkkelen som henger på da.. søøøt.

Den andre skatten skal dere få se så fort jeg blir ferdig med før-etter forandringen ;).

Tusen takk for alle de nydelige kommentarene om bloggbutikken min. Varmer virkelig. Og jeg er i full gang med å finne ut hva jeg skal ha i den. Så snart..... snart er det noe der vettu. ;P

Klem Madelén

20 koselige kommentarer:

Trine sa...

e så kult me sånne gamle kofferta :D
de e så utruli stili!

klæm

Hannes dagbok sa...

Så fiiiin! Jeg også elsker kofferter...men det er som du sier,man skal jo ha plass til dem også;=) Gleder meg til neste innlegg!

Klem..

Takk for ærlig svar inne hos meg forresten!

Randi sa...

Så tøff den var! Jeg har faktisk ingen slike gamle kofferter, kanskje jeg burde se meg om etter en? :)
Gratulerer med åpning av blogshop, så spennende da! Gleder meg til å se hva den har å by på etterhvert:)
Ønsker deg en fin kveld.
Klem, RM

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Lekker koffertsamling☺
Har nokre kofferta eg og-supersøte☺

Jepp imorra er dagen...då blir eg 29 for andre gang, hehe☺

Klem M♥

Camilla, Casa de Bach sa...

Stilig ny loppekoffert! har noen jeg oxo... Gøy med loppis. Ble endel jeg snart skal vise frem oxo!

Hilsen Camilla ;)

tove sa...

Hei hei
Så stilig. Jeg digger kofferter og er stadig på jakt etter flere.
Ha en fin kveld
Klem Tove

Sommerhuset sa...

En kan aldri få for mange kofferter ;-) Jeg har også helt dilla. Synes alle koffertene dine var veldig fine, men spesielt søt var jo det siste tilskuddet.

Heims lille verdenshjørne sa...

Kjempeherlige kofferter ja:D Helt nydelig med den lille nøkkelen!

Spennende med butikk! Gratulerer:D Skal følge med:)

Littshabby littslitt og baremitt. blogspot.com/ sa...

Så råkule kofferter!!♥♥ Og gleder meg veldig til se bloggbutikken din - spennende, og sikkert mye bedre enn garasjesalg! He,he..

Jennys fire vegger sa...

Knalltøffe kofferter! =) Spennende!
Det siste bildet var fantastisk bra....! :-D

Ha en fin dag videre.
Klem Jenny

Jennys fire vegger sa...

Jeg glemte å si en ting (eller to)... =)

Ser på høyre siden her at du er glad i fantasy. Det er jeg også! Derfor vil jeg anbefale to serier:

-Tidshjulet (The Wheel of Time, WOT) av Robert Jordan. Sies å ha tatt over arven etter Tolkien. Jeg har ikke ord som kan beskrive den fantastiske verdenen Mr. Jordan har skapt... Herlig!

-Temeraire av Naomi Novik. Om dragen Temeraire som kjemper for England, under Napoleonskrigen. Peter Jackson har kjøpt filmrettighetene! Det sier vel alt! :-D

Har du ikke vært borti noen av de, vil jeg anbefale deg å lese Tidshjulet aller først (12 bøker). Google navnene så får du vite MYE mer. =)

Klem Jenny

Anns draum sa...

Åååå du har vore heldig!! Så mange flotte koffertar då:) Det er så fint med gamle koffertar både til pynt og oppbevaring:) Ha ein fin kveld!

Klem frå Ann

Karinaen sa...

Koselig at du vil være med på give away hos meg :)

Takk for titten på de nydelige koffertene, virkelig flotte! Jeg stikker nok innom igjen :)

Ha en herlig uke!
Klem Karina

Barbro sa...

åååå, så fin!!! enig - den nøkkelen var prikken over i'en :)
nattaklem fra Barbro

Jannes lille sted sa...

Heri:)
Så fin koffert! Elsker disse jeg også. Har lyst pa mange! hehe, men plass er det dårlig med gitt:)

Gratulerer så masse med bloggbutikk! Så gøy!
Klemmer Janne Merethe

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Så søt det nyaste tilskuddet i koffertfamilien din var! Nøkkelen var jo ein herleg detalj!:)
Eg har tre gamle koffertar! Men vil gjerne ha fleire, digger dei:)
Gleder meg til å sjå det neste prosjektet ditt!;)
Ha ein fin kveld!
Klem:)

lillelaila sa...

Herlige gamle kofferter Madelèn!
Har faktisk to selv , men de står gjemt bort i kottet med julepynt i..Skulle kanskje tatt de ut derfra ;)
Ønsker deg masse lykke til med bloggbutikken din, og gleder meg veldig til å se hva som dukker opp der!!
klem Laila

Anita sa...

Å så fine kofferter! Liker de godt eg og, men min samboer syns ikkje dette er noe å pynte med ;) hihi!!

Ha ein fin dag!

Klem Anita

Fru Andersen sa...

SÅÅÅÅ flott en koffertsamling du har! I helgen er det loppis her vest, så da skal jeg farte rundt og jakte på blant annet koferter;-)

Ha en fin tirsdagskveld !

Lille Vildand sa...

Hei! Tusen takk for hyggelige kommentarer hos meg! Sååå fine kofferter - vakkert lys på bildene. Nå skal jeg kose meg med å lese meg opp hos deg!
Klem, Jannicke

Related Posts with Thumbnails