"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 16. september 2010

En liten gave og litt annet.

Er ikke jeg verdens heldigste jente?!?! Får til og med gaver fra folk jeg ikke "kjenner" liksom.
I går gikk jeg en liten tur til postkassa og da ventet en liten gave til meg.
Bjørg med den utrolig flotte bloggen Huset ved fjorden sendte meg denne søte lille krukkelokket som hun har laget helt selv. Veldig flink!! 

Og i min favorittfarge til og med!!


Har ikke noen glass den passer til enda da.. (har bare patentglass) så i mellomtiden får den lov til å dekorere kjæresten sin pynt ;P. Dere kan sikkert tenke dere hvilket blikk jeg fikk når han så det..... *hihi*


Så jeg må jo bare si: "TUSEN TAKK, Bjørg!!" Du er snill asså.

Sånn ellers så har jeg jo helt glemt å nevne mitt lille helg-drama.
På lørdag så hadde jeg jo en liten fest for å feire meg selv ;P
Og 5 min før gjestene skulle komme så var jeg løpende på vei ut døra for å kaste litt søppel.
Jeg tenkte at jeg skulle låne armyboots'a til kjæresten for de var lette å ta på seg.

MEN det jeg ikke viste var at de lissene har en tendens til å henge seg opp i hverandre. Så da lå jeg plutselig langflat utover gårdsplassen med hull i min nye bukse :( Og det var ikke lite blod som kom fra kneet heller.

Jeg stavret meg opp, kastet søppelet og trasket opp til kjøkkenvinduet, banket høyt på det slik at kjæresten snudde seg og viste han VERDENS STØRSTE furteleppe.

Det kom nok noen stygge gloser fra meg da ja ;) og tror dere ikke gjestene kom mens jeg sitter med tåre i øyekroken mens jeg furter over buksa mi. Så utrolig pinlig! Men den kvelden ble jo selvfølgelig veldig vellykket.

Og i går så fikk jeg (for første gang) prøvd meg på å sy.


Ikke et nydelig resultat i det hele tatt, men det gjør ikke noe. Så lenge den ikke "går opp" så er jeg fornøyd.
I kveld så skal den få en slik stryk på lapp så da kan jeg bruke den blandt folk igjen ;).

Ønsker dere en flott høstdag!

Klem Madelén

3 koselige kommentarer:

trine sa...

Hei på deg!Da har jeg tatt en titt igjen og liker alt du skriver å viser fram,som vanlig ha ha...

Sendte deg akkurat en bestilling fra under trappa også i samme slengen.

Håper du har en deilig kveld?

Strykejernet står å venter på deg og jeg er tilstede så godt som hele helgen:):)

♥ Netta ♥ sa...

GRATULERER med dagen som var og for et drama som utspant seg rett før feiringen skulle begynne! Ikke rart du var furten når du både blødde OG hadde fått hull i den nye buksa. Jeg syntes du var flink til å sy jeg :-)

Nå skjønner jeg at du trenger litt ekstra hell så da krysser vi fingrene for at du blir vinner i min giveaway!

Klem
Netta

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Så kjekt at du likte hetta! Og morsomt at det var din yndlingsfarge:)
Så kjipt med knall og fall og hol i nyebuksa..men du kan jo heldigvis le(?) av det no?
Hadde du og problem med blogger igår? Eg har ikkje fått opp dette innlegget ditt på rollen min, oppdaga det tilfeldig. Mitt innlegg kom heller ikkje opp, så eg sletta heile greia til slutt..hehe..kjem nytt idag:)
Ha ein flott dag!
Klem:)

Related Posts with Thumbnails