"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 20. september 2010

Enda en give away gave!! ♥

Jeg er nok bitt av heldiggris-basillen for tiden tror jeg :D:D
(går nok sikkert snart over..;P)

Fordi for en stund tilbake så vant jeg enda en give away.
Maias Lille Verden hadde en give away konkurranse hvor vi skulle finne 3 ord og bilder som inspirerte eller beskrev en selv. Mine tre ord var kjærlighet, gammeldags og oppfinner.

Og med det bidraget så vant jeg ALT det under!! 


Herrigud, sier jeg bare!! Hadde aldri ventet meg sååå mye flott.
Og jeg som var tom for shampoo og greier ;)
(kanskje det er karma siden jeg ødela buksen min her om dagen)

Så nå kan jeg virkelig kose meg på badet ♥


Jeg fikk også vært på 2 loppemarkeder på søndag og det ble en
♥ MASSE med meg hjem. ♥
Gleder meg til å vise alt frem. Det var flere av tingene jeg hadde tenkt å selge i "Under Trappa", men de var vist ikke i så god stand som jeg trodde.. men nok om det.. dere får se i morra ;).

Høsten er over oss her i heimen så nå er varmen skrudd opp og jeg skal varme meg en kopp kakao.♥

Ønsker dere alle en flott dag!

Klem Madelén 

11 koselige kommentarer:

I'm with Leia sa...

Gratulerer :) Alltid så hyggelig å vinne

nr14 sa...

Grattis:) Det der kan du jo kose deg med leeenge:)

Flott billedkavalkade av kjøkkenet ditt under her:)

Ha ei flott uke:)

hobbyvimsa sa...

Heisann!!!Så heldig du er å så mye du fikk da,kjempe gøy,kos deg med kakaoen!!Klem Linda:)

Ida Susanne sa...

ååå...Kakao..
Det skal jeg også lage meg nå synes jeg*ler*

for en premie du har stykket av med a..Heldige :)

Du kommer jo til å skinne:)

sv: du har helt rett, ingen som skal yppe med meg altså, jeg som er sååå stoooor og sterk*ler*

trine sa...

Oi og oi:=) det var en flottendes gave .

Det er alltid like gøy å ferdes i bloggen din.

Ha en deilig høst kveld (temmelig surt ute nå).

Marianne sa...

Gratulerer! Hyggelig med flotte gavepakker:)
Gleder meg til å følge med på Loppisfunnene dine.

Ha en fin høstkveld:)
Marianne

Fru Andersen sa...

Jammen se på deg da, slik en vinnerflaks! Vel fortjent;-)

Jeg synes kjøkkenet ditt er så flott, og den løsningen din der er kjempeskjønn! Skjønner godt at du trives der;-)

Ha en super kveld!

Jennys fire vegger sa...

Åh, gratulerer! :o) Såå mye koslige greier, jo!

Ha en finfin kveld videre.
Klem Jenny

Hannes favoritter sa...

Åh, heldige deg da!

Ønsker deg ei fin uke!

Klem fra Hanne

Fossestua sa...

Wow! Det var litt av en pakke! Heldig-grisen :)

Ida Susanne sa...

sv:

Hei og hopp :)

Vet du hva, det har jeg ikke testa ut. Men det skal jeg gjøre, imrg. Så skal jeg si ifra til deg jeg :)
Ok? :)

Ha en finfin kveld :)

Related Posts with Thumbnails