"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 28. september 2010

Forbredelser til høytid.

Jeg er vel ikke den eneste bloggeren der ute som så smått begynner å glede seg til jul (?!?).

Det er jo snart oktober allerede og kun få uker til jobben sier at vi skal pakke opp alle juletinga.
Jeg blir jo selvfølgelig preget av dette så i går satt jeg og lagde litt "jule" pynt (som egentlig kan henge hele året). Mange synes sikkert dette er litt tidlig, men det tar en god stund å få gjort i stand den "perfekte" jul. Noe jeg strever etter i år ;).

 


Så mens jeg da var i mitt kreative hjørnet så lagde jeg denne tags rekka.
Hadde vel egentlig tenkt å selge den, men fant ut at jeg da måtte bruke litt tykkere papirkartong slik at den overlever post reisen. Så derfor havnet denne rekka på den vakre lykta jeg fikk av min mor.

Synes jo den ble så sjarmerende, så jeg gleder meg til å lage mange fler.
Kanskje jeg kan lage juletrepynt av det også.?.. hmm.. spennende tanke.


Var også innom en interiørbutikk i Horten her om dagen og tror du ikke de hadde disse super-stilige konglene liggendes i en kurv. Jeg fikk lyst på dem ved første øyekast, men jeg tenkte at jeg burde vel vente litt. Hva skal jeg bruke det til liksom?
Så jeg spurte dama/sjefen i kassa om dette var noe hun fikk inn igjen?
Og svaret der var nei (de var fra i fjor).
Jeg sa at jeg fikk tenke på det og dro hjem.
Når jeg kom hjem så angret jeg selvfølgelig ... ;P så neste dag ble 6 slike kongler med meg hjem.
Gleder meg til å bruke dem til høst/jule pynt.

Ønsker dere en solfylt dag! Klem Madelén

12 koselige kommentarer:

:) sa...

Kjempefine tags og lykt! Veldig fint bilde og :) Syns ikkje det ser så julete ut eg :) Klem fra Grete

Christina sa...

Så fin!
Gleder meg SÅ til jul,så for meg er det ikke tidlig. Jeg bruker gjerne laang tid på å pynte til jul.
Ha en flott tirsdag!
Klem Christina

Gammel stil sa...

Veldig fin! Så flink og kreativ du er:)

Klem:)

MinLilleInteriøHule sa...

så flotte tags.disse falt virkelig i smak her:)flink du er.
flotte kongler også.jeg er så heldig å ha ei venninne som har et tre i hagen med gigantiske kongler,og hun har plukket inn kongler til meg.er hun ikke snill.fint å pynte med kongler til høst og jul:)gleder meg til å se hva mer du skal lage.klem

MinLilleInteriøHule sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Jennys fire vegger sa...

Stilig tagsrekke! Kjempefin julepynt og den kan sikkert lages som juletrepynt og, så lenge det er du som "holder i sveiva"! :o)

Konglene var tøffe, spennende å se hav du finner på med de! :o)

Ha en fin dag videre.
Klem Jenny

Maias Lille Verden sa...

Åh! jeg gleder meg til jul jeg og. Har allerede invitert venner på juleverksted. Foreberedelser til jul er jo så herlig...

Såå fin julepynt :-) Det gjorde seg veldig på den lykta.

Klem

Lille Vildand sa...

Kreative du! Kjempefint!
Klem ♥ Jannicke

Heims lille verdenshjørne sa...

Du vet at man kan finne kongler i skogen?:P hehe, bare tuller;) Hadde nok blitt kjempefint med sånn pynt på juletreet:D Skikkelig koselig!

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Eg har skikkeleg julestemning for tida..men det er typisk meg når hausten kjem:)
Tagsrekka di var kjempesøt! Og den lykta er berre nydeleg!
Ha ein flott kveld Madelen:)
Klem:)

Martilie sa...

Flotte tags..

Nydelig på lampa di -en kjempegod ide :)

Lekkert under benken også -de kurvene var bare supersmarte..

Nyt kvelden!

Klemmer fra Tove

Barbro sa...

så flotte tags! og de passa perfekt på lykta da :) flink du er!
ha en herlig kveld :)
klem fra Barbro

Related Posts with Thumbnails