"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 17. september 2010

Give away gave og tags

Er det noen som har flaks når det gjelder give away så må det jo være meg ...eller? Begynner nesten å få litt dårlig samvittighet, men bare nesten ;P.

Var med på give away hos Tines kreative hjørne for en mnd siden og i går fikk jeg denne herlige gaven i posten. Notatbok og hvitløksmarinade (begge fra Jeanne d'arc Living). :D



Var de ikke fine!?!!? I love them!!! Nå står de å pynter opp på kjøkkenet.

Også i går var jeg litt kreativ... sikkert ikke så interessant for dere, men det er litt stillestand på interiørfronten for tiden så da blir det litt hobby innlegg i steden for.

Lagde 2 tags og enda en fyrstikkeske.



Morro for meg dette vettu! ;)

Må jo også nevne for dere en morsom hendelse. I går når jeg var på jobb så kom det ei kunde som lurte på noe. Og plutselig så smiler hun og sier:

"Er du Madelen eller?"
"Eh... Ja"
(tenkte.. hmm.. er dette noen jeg skulle kjent igjen. Venner av familien som kjente meg når jeg var liten jente eller no sånt? Er så fryktelig dårlig på å huske folk fra barndommen.. men neida det var det ikke.)
"Det er LilleLaila! Med bloggen LilleLailas Hobbyrom vettu"
"ÅÅÅhhh så morro ;)!"
Å praten sto i etter det :D.

Er ikke verden liten? ;D Dere kan ta en titt på Lillelailas flotte blogg HER.

Ønsker dere alle en flott dag!
 Forresten er det flere her inne som har hatt problemer med innlegg og kommentarer de siste dagene?

Klem Madelén

10 koselige kommentarer:

trine sa...

Du er og blir sannsynligvis en heldigris:=)

Utrolig flott gave du fikk!

Ha en supergod helg forresten.

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjekt å vinne☺ Eg hadde og ein periode der eg vann og vann og vann giveaways-er jo veldig kjekt å få pakka i posten..☺

Håpe du får ei super helg☺

Klem M♥

hobbyvimsa sa...

Så heldig,har vinner lykke du da,nydelige ting!!Kjempe fint det du har laget også.Så gøy å møte en bloggvenn in real life!!Ha en flott helg!1Klem Linda:)

Camilla sa...

Så heldig du er, skal si du har flaksen med deg.

Også så artig å bli gjenkjent da!

Klem, Camilla.

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Så fin gåve!!:) Eg og hadde ein liten periode med vinnerflaks, men no er det brutalt over..så nyt det mens du kan ;P
Fine tags og fyrstikkesker, kreative deg;)
Ha ein nydeleg dag!
Klem:)

Jannes lille sted sa...

Hei:)
Så heldig du er da! Kjempefin gave! Og nydelig tags og fyrstikkesker. Så utrolig flink du er!
Kjempefin gave du hadde fått av Bjørg også i innlegget under her!

Ha ein fin fin helg
Klemmer Janne Merethe

sylvia sa...

gratulere med flotte premier,
så moro å vinne sånt,
å koselig å treffe bloggere da.
ønsker deg en fin helg,
klem fra sylvia

Jennys fire vegger sa...

Så herlig gave! =) Lekkert altså. Og så fine ting du lager, det er ikke kjedelig for oss (les:meg) i hele tatt! Jeg vil se mer!

Og så artig å møte en bloggvenninne da, sånn helt tilfeldig. =)

God helg!
Klem Jenny

lisje astrid's husblogg sa...

Gratulerer!
Desse produkta her er så fine..Eg har eit stort "kort" i same..

Herleg "historie" du fortel♥

Igjen har du vore så kreativ og flink:)
Nydelege resultat!

TUSEN TAKK for slike fine ord frå deg:)

Nyt helga♥

Klem frå Astrid:)

Hannes dagbok sa...

Så heldig!! En nydelig gevinst:=)

Synes du er så flink og kreativ...du må bare stå på å lage kule ting og selvfølgelig vise dem til oss;=)(jeg elsker tagsene du lagde til meg)

Håper du koser deg i helgen som jeg gjetter på er fredfull etter alle stabasene forrige helg? ;=)

Klem..

Related Posts with Thumbnails