"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 10. september 2010

Give Away gave.

TUSEN TAKK FOR ALLE DE FINE KOMMENTARENE!!!!!
Dere er så gode!!

Dagen i går ble veldig rolig, meg og kjæresten slappet av og lagde oss en bedre middag her hjemme. Jeg dro en liten tur innom det lokale senteret og shoppet litt. Dere skal få se fangsten senere vettu ;).

Jeg er jo selvfølgelig også så "heldig" at jeg de siste dagene har vært sjuk (igjen) med tørrhoste.. og kan si nå at jeg er lei av og hoste! Håper det gir seg littegranne slik at jeg kan nyte selskapene som kommer til det fulle.
Vil jo ikke være for trøtt slik at jeg ikke "klarer å få" hæla i taket. *hehe*

MEN, dagens innlegg skulle handle om at jeg har vunnet enda en give away inne hos Maligima. JIPPI!! Ta en titt inn til hennes herlige blogg.

Kuppet denne gangen ble en haug med stickers fra Hilde Heimdal/ Roka Design.

.
Er jeg ikke heldig? Aner enda ikke hvor jeg skal ha noen av dem, men det kommer sikkert etterhvert.

Ønsker alle en flott dag! Her skal det jobbes litt før jeg kan ta heeelt helg. Deilig!

Klem Madelén

16 koselige kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Heldig du er då☺
Du finn nok ein plass til dei etterkvart☺

Klem M♥

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Å heldige deg då!!:)
Der var mange godbiter! Tipper du finn plass til dei alle sammen:)
Ha ein fin dag og god bedring! Hoste er noko drit! Har vore plaga sjølv i det siste!
Klem:)

Trine sa...

Så gøy :)
har å vunnet e go del i det siste, å det e jo så GØØØØY :D

Go bedring me tørrhosten din..
Hold på enda her me min, etter 4 uke ca.. de siste 2 har vært helt forferdeli... :/

Klæm Trine

Bekka sa...

Gratulerer med den flotte premien!
God bedring - og god helg :)
Hilsen fra Bekka

Fru Andersen sa...

Så kjekt! De stickersene var flotte, det finnes alltids en plass for slike vettu;-)

Gratulerer med overstått da søte deg! Sååååå MYE til lykke! Blir nok kjekt å feire seg selv flere ganger;-)

Kose deg i helgen, og krysser fingrene for at formen er stigende!

Jennys fire vegger sa...

Så koslig å vinne stickers! De ser veldig fine ut. =)

God helg til deg og dine.
Klem Jenny

Marianne sa...

Så heldig du har vært, flotte weggord det der. Jeg selv lagde noen småskilt av de jeg har vunnet inne hos Hilde. Gratulerer så mye.

Ha en fin helg, selv er jeg i Gøteborg nå!!!

Lotta sa...

Heldige du:)

Gratulerer så mye med dagen som var:)

Ønsker deg en fin kveld:)
Klemmer til DEG:)

Maias Lille Verden sa...

Åh, så heldig du er! Gratulerer!

det hvite hjerte sa...

Lucky you ...!

God helg ønskes deg ...!

lisje astrid's husblogg sa...

♥ GRATULERER med den(overstått) store dagen!
Håpar du klarer hæla i taket;)

Gratulerer med herleg premie:)

Tusen takk for slike fine ord♥
Å eg tenkjer på deg kvar kveld når eg tender desse lysa;)
Likar tagsa sååååå godt!

God feiring♥

Klem frå Astrid:)

Daisys home sa...

GRATULERER så masse med overstått Bursdag,håper du hadde en fin dag!Får virkelig håpe at formen din kommer seg..da blir det Hæla i taket ..vettu! For en flott premie du har fått,spennende å se hvor du skal bruke disse.Ha en fin lørdagskveld og Go bedring,klem sissel

Gammel stil sa...

Gratulerer:)

For en fin blogg du har!:) La oss til som følger, håper det er greit?

Klem fra oss i Gammel stil:)

Håper du er frisk igjen nå:)

Sjarmerende-Gjenbruk sa...

Gratulere med dagen din som var...bare 25. Du er heldig du...og tusen takk for hilsen hos meg!
Koselig blogg du har...kommer innom igjen. Ønsker deg en deilig uke.
KLEM

Jannes lille sted sa...

Hei:)
Gratulerer som vinner av giveaway og gratulerer med dagen som var! Håper du hadde det fint

Ha en flott uke
Klememr Janne Merethe

Camilla sa...

Så heldig du har vært, her var det mye fine og fristende ord ;)

Klem, Camilla.

Related Posts with Thumbnails